וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי טוטו תמוז מעריכים: המעבר למכבי ת"א סוכם

מקורבי החלוץ טוענים כי לא הגיעה שום הצעה מהפועל תל אביב. האוהדים להנהלה: שחררו את ידין לחיפה, אבל תשאירו את טוטו

אחרי שבוע לא פשוט בהפועל תל אביב, שבעיקר התרכז במחשבות על המאמן ניצן שירזי בבית החולים, יצאה אתמול (ראשון) הקבוצה למחנה אימונים של שלושה ימים בקיסריה. לצד מצבו של שירזי, השוהה בביתו ואמור לקבל את תוצאות הבדיקות ביומיים הקרובים, הקבוצה מנסה להתגבש ולהתכונן לקראת המשחק הקרוב מול בני יהודה. אריק דג'מבה דג'מבה אמור היום אחר הצהריים להצטרף אל חבריו לאימונים בקיסריה, ולמעשה כבר מחר הפועל תערוך אימון אחרון בקיסריה, וביום חמישי אמורה הקבוצה לערוך לראשונה אימון בסגל מלא עם שחקני הרכש החדשים.

בהפועל עדיין לא מקיימים שיחות בנושא המאמן עד אשר שירזי לא יודיע על עתידו במועדון, ואם יוכל לאמן בחודשים הקרובים. בכל מקרה, מי שאמור להדריך את הקבוצה בזמן הקרוב יהיה שביט אלימלך עוזרו. במועדון מקווים לשמוע חדשות טובות מצד המאמן ומתפללים לשלומו, אך לפי הערכות רפואיות, מתקשים להאמין ששירזי יוכל בתוך זמן קצר לחזור ולאמן את הקבוצה.

לאן יילך טוטו תמוז?

מעבר לכך, בקבוצה עדיין שוברים את הראש בכל הקשור לטוטו תמוז. בהפועל טענו בימים האחרונים כי לחלוץ הוצע חוזה לשלוש שנים נוספות, עם סעיף יציאה של חצי מיליון יורו, אך הוא סירב לחתום. לעומת זאת, מצדו של תמוז טוענים כי לא הייתה שום הצעה רצינית מצד האדומים, ואף מעריכים כי כבר העסקה להעבירו למכבי תל אביב סוכמה עקרונית.

בכל מקרה, נראה כי החלוץ לא מעוניין לחתום על חוזה חדש, אלא רוצה לסיים את עונתו האחרונה בחוזהו בהפועל ואז לנסות את מזלו באירופה. הבעיה היא שרצון זה לא מתיישב עם שיקולי התקציב של הפועל, שאם לא תצליח להחתימו, תצטרך למכור את החלוץ.

האוהדים, מצדם, מנסים לדחוף דווקא את מכירתו של אביחי ידין למכבי תל אביב או למכבי חיפה בכדי לכסות את הגירעון בתקציב עקב ההחתמות האחרונות של הקבוצה, וכך למעשה למצוא דרך להשאיר את תמוז בהפועל ולמנוע את מעברו למכבי.

בעוד צעד להחזרת המסורת האדומה, החליטה אתמול הנהלת הפועל להחזיר את הנהג לפיו שחקניה הוותיקים של הקבוצה מקבלים מנוי קבוע ליציע הכבוד, זאת לאחר שבשנים האחרונות נוהג זה הופסק כמעט לחלוטין. מסורת זו החלה על ידי מושיק תאומים בקדנציה הקודמת שלו במועדון, וכעת יו"ר הדירקטוריון, חיים רמון, החליט להחזירה.

עד כה נמכרו כ-6,400 מיני מנויים לאירופה ורצב המכירה גובר. כמו כן, המשטרה הפשירה עוד 250 מנויים עונתיים לליגת העל, כולל לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully