וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין דורש שחרור מיידי

הקשר הגיש תביעת בוררות וטוען להפרת הסכם. למרות זאת הוא ייצא למחנה האימון בקיסריה. יצאו מנויים לליגה האירופית

הפועל תל אביב תצא בשבוע הבא למחנה אימונים בן שלושה ימים בקיסריה וזאת על מנת לגבש את הסגל ובמיוחד את השחקנים הזרים שהצטרפו בתקופה האחרונה. הרעיון במקור היה של הצוות המקצועי שרצה לצאת למחנה אימון נוסף בחו"ל, אך בשל בריאותו של המאמן ניצן שירזי התכנית נגנזה והוחלט לקיים את המחנה בישראל. ראוי להדגיש כי מהרעיון ייעדרו שחקני הנבחרות: עומר דמארי, גילי ורמוט ובוריס קליימן.

במועדון ציינו היום כי היציאה למחנה האימונים נעשתה כדי לאחד את השחקנים לאחר הימים הקשים שעברו על הקבוצה. "המטרה היא לנקות את הראש של השחקנים ולהחזירם לתלם כמה שיותר מהר", אמרו בקבוצה.

הקשר אביחי ידין, שהגיש היום תביעת בוררות כנגד המועדון, צפוי בכל זאת לצאת עימו למחנה. ידין דורש את שחרורו מהקבוצה מכיוון שלטענתו הפועל תל אביב הפרה עמו את החוזה כאשר לא צירפה אותו למחנה האימון שהתקיים הקיץ בהונגריה. ידין טען עוד כי במועדון איימו שיישב ביציע כל העונה כל עוד הוא לא חותם על חוזה חדש.

בנושא אחר: מכירת המנויים למשחקי הליגה האירופית נמשכת, כשעד יום ראשון אותם מנויים נשמרים לאוהדים שרכשו מנויים לליגה. כרטיסים לשלושת משחקי המפעל בשערים 4-5 ו-7-8 יעלו 275 שקל למבוגר ו-165 שקל לילד/חייל/אשה. מנוי לשערים 2 ו-13 יעלה 330 שקל. שער 10-11 שמור כמובן לאוהדי הקבוצות היריבות.

הנהלת הקבוצה יצאה בקריאה לכל אוהדי הפועל לקראת תחילת הקמפיין האירופאי, "זה הזמן שלכם לתמוך בשחקנים ובמועדון, אחרי שאנחנו עשינו את כל מה שאפשר כולל להחזיר את גילי ורמוט והעמדת קבוצה שתתמודד על כל התארים ותעשה מסע אירופאי מוצלח, אנו מאמינים כי בלומפילד יהיה מלא באוהדים אדומים שירכשו מנויים במחירים האטרקטיביים הללו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully