וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע פנתה ללירן כהן, דרסיליה סיכם בגאורגיה

10.9.2012 / 16:14

אחרי שננעל התקציב, במועדון בודקים אפשרות לצרף את קשר פודבסקידז'ה. בגאורגיה מדווחים: דרסיליה סיכם בדילה גורי

קובי אליהו

צפו באלישע לוי מתכונן למפגש מול מכבי חיפה

הפועל באר שבע פנתה לקשר פודבסקידז'ה הפולנית, לירן כהן. השחקן שלא מקבל דקות שוקל לעזוב במידה ויקבל הצעה טובה מליגת העל. כהן שגדל במכבי תל אביב, נדד במהלך השנים למכבי פתח תקוה, בני יהודה וסכנין, ממנה הגיע לליגה הפולנית. כזכור, אתמול התבטאה ברקת במסיבת העיתונאים בנוגע לרכש, אך לא פסלה לגמרי את האפשרות שיגיע שחקן נוסף. "אם יהיה משהו שהוא בינגו למה שאנחנו צריכים, כרגע סיימנו את מסע הרכש". גורם במועדון אמר הבוקר: "לירן כהן הוצע לנו, זה תלוי גם בנאסר". בבאר שבע מכוונים לכך שנאסר עשוי לחתום השבוע על חוזה לשלוש שנים ולחזור לסגל.

היום תקיים הקבוצה משחק נוסף במסגרת גביע הטוטו, כשתארח את הפועל רמת גן. נאסר לא יהיה בסגל ואלישע לוי מתכוון לתת הזדמנות למספר שחקנים מחליפים. "זאת הזדמנות לשחקנים שבדרך כלל לא משחקים, להראות שמגיע להם לשחק", אמר המאמן באסיפה אתמול. במועדון נמצאים בקשר עם כוחות הביטחון ומקווים שהמצב בדרום יאפשר להם לקיים את המשחק מול מכבי חיפה.

"זה לא עוד משחק. היו לי ארבע שנים נהדרות במכבי חיפה. יהיה מאוד מרגש לפגוש את האנשים בפעם הראשונה מהצד השני", אמר לוי במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק. "יפה זה מועדון גדול, אבל באתי למועדון עם פוטנציאל להפוך למועדון גדול ואני מרגיש כך גם אחרי כמה חודשים. זה מועדון מסודר עם בעלים מסודר וקהל נהדר. אנשים פה רוצים להצליח ואני מקווה שיום אחד נהיה בסדר גודל של מכבי חיפה. נפגוש אותם אחרי שני משחקים עם אפס נקודות, תהיה להם הרבה מוטיבציה, אבל אנחנו חוזרים הביתה ואנחנו במגמת שיפור. המגרש בווסרמיל יהיה מלא וזה יעזור לנו. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל אני מקווה שנשחק טוב וניקח את הנקודות. מעבר לכל הפיקנטריה בהתחלה חשוב להשאיר פה את הנקודות וזה מה שננסה לעשות".

בגאורגיה מדווחים היום שגיורגי דרסיליה מונה למאמן החדש של דילה גורי, נועלת הטבלה בליגה הגאורגית, שצברה נקודה אחת בארבעה משחקים. על פי הדיווח, הוא ייכנס לתפקדו כבר ביום רביעי. בבאר שבע אמרו היום: "ככל הידוע לנו, הוא נסע לגאורגיה לעניינים אישיים".

עדכון ראשון: 11:14

אלישע לוי דרוך לקרב מול האקסית מכבי חיפה בשבת

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully