וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מעבר לפיקנטריה, חשוב להשאיר פה את הנקודות"

מאמן הפועל באר שבע התייחס למפגש עם מכבי חיפה, ויפגוש את הפועל ר"ג (ב', 19:00). סידיבה יערוך את הופעת הבכורה

קובי אליהו

בהפועל באר שבע עוקבים בדריכות אחר המצב הביטחוני בדרום, זאת לאחר שהלילה נפל טיל גראד באיזור העיר. במועדון לא ביטלו את אימון הבוקר וטקס הרמת הכוסית שאמור להתקיים מאוחר יותר ייערך כמתוכנן, אולם אם תהיה הסלמה במצב הביטחוני באיזור, ישקלו את המשך קיום האימונים. "אנחנו עוקבים אחר המצב וניערך בהתאם, כרגע האימונים יתקיימו כרגיל", אמרו הבוקר במועדון בתגובה למצב בדרום. בעקבות המצב, אגב, הלימודים בעיר בוטלו היום.

הקבוצה מתכוננת למשחק הליגה בשבת מול מכבי חיפה (שבת, 20:45, שידור חי בערוץ 1) ומקווה שסיראז' נאסר יסכים להצעה שהוגשה לו בסוף השבוע. כרגע אין סיכום בין הצדדים, אולם במועדון משוכנעים שהשחקן יחתום לשלוש שנים. איציק וקנין וגל דהן ששוחררו מהסגל מחפשים קבוצה אחרת.

המאמן אלישע לוי יערוך לקראת סוף השבוע אסיפה לקראת המשחק ובמועדון מודעים לחשיבות הרבה שיש למשחק עבורו ועבור מכבי חיפה, שנמצאת בתקופה רעה. "נקווה שההכנות לא ישתבשו", אמר שחקן בקבוצה. "המצב כאן לא נוח, אבל מדובר במשחק חשוב מאוד ואנחנו צריכים להיערך בהתאם".

בצהריים קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים להצגת הספונסר החדש, חברת "מובלי". הבעלים אלונה ברקת דיברה על המצב והבהירה: "כרגע הכל מתנהל כרגיל. אם יהיה שינוי, יודיעו לנו. בואו נקווה שבאמת יהיה שקט. העמדה של המועדון ברורה לגבי משחקי הבית שלנו. אנחנו רוצים לשחק בבית. די לצרה בשעתה. בואו נתפלל שיהיה שקט ונוכל לשחק פה בראש נקי ולראות כדורגל טוב".

אלישע לוי: "יכולנו להיות עם שש נקודות"

אלישע לוי דיבר במסיבת העיתונאים על המשחק נגד מכבי חיפה: "זה לא עוד משחק. היו לי ארבע שנים נהדרות במכבי חיפה. יהיה מאוד מרגש לפגוש את האנשים בפעם הראשונה מהצד השני. חיפה זה מועדון גדול, אבל באתי למועדון עם פוטנציאל להפוך למועדון גדול ואני מרגיש כך גם אחרי כמה חודשים. זה מועדון מסודר עם בעלים מסודר וקהל נהדר. אנשים פה רוצים להצליח ואני מקווה שיום אחד נהיה בסדר גודל של מכבי חיפה. נפגוש אותם אחרי שני משחקים עם אפס נקודות, תהיה להם הרבה מוטיבציה, אבל אנחנו חוזרים הביתה ואנחנו במגמת שיפור. המגרש בווסרמיל יהיה מלא וזה יעזור לנו. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל אני מקווה שנשחק טוב וניקח את הנקודות. מעבר לכל הפיקנטריה בהתחלה חשוב להשאיר פה את הנקודות וזה מה שננסה לעשות".

על פתיחת העונה של הקבוצה אמר המאמן: "כולם ציפו שאחרי שני משחקים נהיה עם שש נקודות וזה בסדר. אם לא מצפים, אי אפשר להגיע להישגים. יכולנו להיות עם שש נקודות גם אם שיחקנו פחות טוב נגד סכנין ובטח במשחק השני בטדי. כדורגל זה עניין של מומנטום. לא פתחנו כמו שכולם רצו, אבל לא הפסדנו. יש מגמה של יציבות, הקבוצה יודעת מה היא רוצה, נאבקת, לא סופגת בקלות ומגיעה להזדמנויות. הדרך ארוכה. יש ציפיות בגלל שאלישע בא ובגלל אלונה ובגלל המסורת וזה בסדר. כך צריך להיות, אבל בכדורגל צריך סבלנות. אם הדרך טובה, נחבר משחק למשחק ונהיה טובים יותר כמו בטדי, יהיו לנו יותר ניצחונות מהפסדים ואין סיבה שלא נעמוד ביעדים".

גם ברקת התייחסה לפתיחת העונה ואמרה: "המשחק הראשון היה מאכזב כי פשוט לא הראינו את היכולת שראיתי במחנה האימונים ובגביע הטוטו, אבל הגענו לטדי והיה משחק שהיינו צריכים לנצח. ראינו את כל מה שידענו שנזכה לראות וזה חשוב. אני בטוחה שנתמיד בעבודה קשה והמועדון יראה תוצאות הרבה יותר יפות. רכש? אלא אם יהיה משהו שהוא בינגו למה שאנחנו צריכים, כרגע סיימנו את מסע הרכש".

הקבוצה ערכה היום אימון לקראת המשחק מחר בגביע הטוטו מול הפועל רמת גן (19:00, וסרמיל), כשסיראז' נאסר עדיין לא נכלל בסגל בשל בעיות מול ההנהלה. מדבריו של לוי באימון עולה כי הוא לא מתכוון לשתף את ההרכב החזק ביותר שלו, מה גם ששתי הקבוצות הבטיחו על העלייה לשלב הבא. "זאת הזדמנות לשחקנים שבדרך כלל לא משחקים, להראות שמגיע להם לשחק", אמר המאמן לשחקנים. השוער גליל בן שנן צפוי לפתוח בהרכב. עודד גביש שהתאמן חלקית השבוע כשיר לחלוטין יפתח. גם דיא סבע ורועי קהת, שני שחקנים הרכש שהגיעו ממכבי תל אביב, צפויים לפתוח. המאמן ייתן הזדמנות גם לעידו אקסברד. במועדון עדיין עוקבים אחר המצב הביטחוני וכפופים להוראות כוחות הביטחון.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן (אביתר אילוז), עודד גביש, בויאן מרקוביץ' (ריאן אדלי), שמעון לוגסי, לוטם זינו, פטריק אוסיאקו, רועי קהת, דיא סבע, ניקולס פלצ'וק, עידו אקסברד.

הפועל רמת גן: אופיר חמו וטל חן פצועים

המאמן פרדי דוד יחסר במשחק את טל חן ואופיר חמו הפצועים, והוא צפוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב נוספים כדי לא להעמיס עליהם לקראת המשחק נגד עירוני רמת השרון בשבת בליגה. מי שיערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה הוא קשר הרכש החדש ג'יבריל סידיבה, שחתם לפני שבוע ויפתח בקישור האחורי. גם החלוץ אנטון ארחיפוב שהחלים מפציעה בקרסול צפוי לקבל דקות משחק בהרכב.

הרכב משוער, הפועל רמת גן: גיא סולומון (איתי ארקין), יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, עוז יפרח, תמיר בן עמי, ג'יבריל סידיבה, וובה בראון, מירוסלב פאיץ', ישראל זגורי, דויד מנגה (אביב עזריה), אנטון ארחיפוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully