וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בן הרוש בספק לשבת, מחכה להחלטה

10.9.2012 / 11:13

מכבי נתניה הלחוצה מתכוננת לקרית שמונה, טל בנין ערך שני אימונים לחניכיו ומצפה לחזור עם נקודות גם ממשחק החוץ הקשה

מאמן מכבי נתניה טל בנין החליט לערוך לשחקניו היום (שני) שני אימונים, וזאת לאחר חופש של מספר ימים אותו העניק לקבוצה.

בנין הבהיר לשחקניו כי הם חייבים להיות דרוכים במיוחד למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת, ושלמרות שמדובר במשחק חוץ קשה מאוד, הוא מצפה מהם לחזור עם נקודות.

בנין ביקש לא להתייחס לדיבורים מסביב והניסיון להשרות לחץ סביב המועדון, והבהיר להם שהוא מרוצה מאיך ששיחקו בשני המשחקים הראשונים אך מצפה מהם להרבה יותר ריכוז וחדות מול השער.

בינתיים בנתניה לא יודעים עדיין האם עומרי בן הרוש יוכל להיכלל בסגל למשחק מול קרית שמונה. השחקן אמנם מתאמן עם הקבוצה וכבר עבר את השיקום, אך הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז וחסר לו כושר משחק, שכן אף לא ערך הכנה לעונה זו עם הקבוצה. "למרות שעומרי בריא, כדי שהוא יהיה בכושר הטוב שלו וישתלב ביחד עם הקבוצה ייקח עוד תקופה לא קצרה", אמר גורם בנתניה.

אגב, בסביבתו של בן הרוש מחכים לראות האם המועדון אכן ינקוט נגדו צעדים ואף יושיב אותו ביציע גם כשיהיה כשיר בגלל שלא חתם על החוזה החדש. כזכור בנתניה הציעו לבן הרוש חוזה חדש, אך השחקן סירב וזאת לאור דרישותיו לשדרג את תנאיו. בנתניה מאמינים שבסופו של דבר הם יגיעו לפשרה עם בן הרוש והוא יחתום על חוזה חדש במועדון. "עומרי חשוב מאוד לקבוצה בטח במצבה ובסגל הדליל שלה. המשא ומתן קיים אבל ברגע שעומרי יוכל לשחק הוא ישחק אלא אם נגיע לקראת סוף העונה והוא לא יחתום ואז אולי ימומש האיום" אמר אותו גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully