וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גאגו: ארגנטינה מסתמכת יותר מדי על ליאו מסי

"אי אפשר כל הזמן רק להעביר את הכדור למסי", אומר פררנדו גאגו, "צריך לבנות סגנון משחק מגוון". ובינתיים בברזיל: לחץ

נבחרת ארגנטינה אומנם גברה 1:3 על פראגוואי בסוף השבוע האחרון ונשארה ראשונה בטבלת הבית הדרום אמריקני במוקדמות מונדיאל 2014, אבל יש מי שמודאג. פרננדו גאגו, קשר הנבחרת, סבור שחבריו מסתמכים יותר מדי על ליאונל מסי ופשוט "מעבירים לו את הכדור", כדבריו, בתקווה שיעשה קסמים.

"העובדה שליאו מסי איתנו היא בונוס, אבל ארגנטינה לא יכולה כל הזמן רק להעביר את הכדור למסי", אמר גאגו, קשר ולנסיה, "אנחנו צריכים לבנות סגנון משחק מגוון יותר, מכל הצדדים".

למרות מצבה החיובי בטבלת הבית, גאגו סבור שהנבחרת הארגנטננאית חייבת לשמור על יציבות ואף להשתפר לקראת ברזיל. "אנחנו במצב נוח, ואנחנו משיגים תוצאות, אבל אסור לנו כרגע לחשוב מעבר למשחק מול פרו, ואחרי זה אורוגוואי", אומר גאגו, "המוקדמות קשות, והמטרה הראשונה שלנו היא להשיג את הכרטיס לגביע העולמי 2014, ואחרי זה נראה".

ברזיל: השחקנים מבקשים עידוד

ומנגד, בקרב האימפריה השנייה של דרום אמריקה, הלחץ גדול הרבה יותר. נבחרת ברזיל עדיין תחת הרושם של היכולת המאכזבת במהלך הניצחון 0:1 על דרום אפריקה, ובעיקר משריקות הבוז של הקהל.

"אין לי שום דבר נגד האוהדים בסאו פאולו", אמר דני אלבס, שפשוט מבקש סבלנות, "אני מתכוון לכך שהשחקנים הטובים שלנו, השחקנים הכישרוניים שלנו, אלה שיכולים לעשות את ההבדל, צריכים לקבל יחס מיוחד".

אלבס מתכוון לשחקנים הצעירים ניימאר, אוסקר ולוקאס, שבסלסאו מקווים שיבשילו בדיוק לרגע האמת עוד שנתיים. "לאוהדים יש את כל הסיבות להתלונן, אבל הם צריכים להבין שהשחקנים הטובים שלנו צריכים יחס אכפתי", סבור אלבס, "זו קבוצה צעירה מאוד, שצריכה להתמודד עם הרבה מאוד לחץ. בתור שחקן מנוסה יותר, אני צריך להגן עליהם. צריך לעודד אותם במקום לבקר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully