וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומל בק: "מכבי נחלשה, יש סיכוי לליגה תחרותית"

9.9.2012 / 19:30

בני הרצליה החלה באימוני פתיחת העונה עם אופטימיות גדולה. בית הלחמי מצנן: "רוצים להיות חזרה בצמרת". שטיינהאור נרגש

צילום ועריכה: דרור פיקלני
בני הרצליה באימון פתיחת העונה. דרור פיקלני
הכירו את בני הרצליה מודל 2012/13/דרור פיקלני

בני הרצליה ערכה היום (ראשון) אימון פתיחה חגיגי באולם היובל בעיר לקראת עונת 2012/13. אחרי שבעונה שעברה הסתבכה הקבוצה במאבקי התחתית ורק החתמתו של המאמן אריאל בית הלחמי הצילה אותם מהמקום האחרון, בנה העונה היו"ר אלדד אקוניס קבוצה מעניינת שצפויה להילחם בצמרת הליגה. ראשית צירף אקוניס לבית הלחמי את עוזר המאמן תומר שטיינהאור שחוזר לליגת העל אחרי כמעט עשור, וזאת לאחר שאיבד את מאמן הכושר רגב פנאן לגלבוע/גליל.

אריאל בית הלחמי מאמן בני הרצליה. דרור פיקלני
בנו קבוצה מעניינת. אריאל בית הלחמי/דרור פיקלני

אריאל בית הלחמי אמר בפתח האימון: "אני לא מכיר אף קבוצה בארץ שאין לה ציפיות, והציפיות האלה זה דבר טוב. בנינו קבוצה טובה, שילוב בין שחקנים צעירים ומוכשרים עם זרים מנוסים וטובים. אנחנו לא בורחים מהציפיות האלה ורוצים להיות חזרה בצמרת, נעבוד קשה כדי להיות שם. היות ואני הרבה שנים מתחיל עם קבוצות, ההצהרות בתחילת העונה לא חכמות, אי אפשר לדעת איך הליגה תיראה ושמות לא עושים את הקבוצה. הקבוצות צריכות להתחבר. בשנה שעברה היו קבוצות בלי ארבעה זרים שהיו יותר טובות בגלל החיבור. אנחנו צריכים להתחבר ויקח לנו זמן, נקלוט מחר את מילט פלאסיו, נתחיל לשחק ונראה עד כמה אנחנו טובים".

תומר שטיינהאור הוסיף: "הגעתי למועדון שידעתי שהוא מועדון טוב בעבר, וזה היה חלק מאיחוד מוצלח מאוד שלצערי קרס בלי סיבה. הרצליה היא קבוצה שצריכה לחזור למרכז הבמה. יש פה אנשים אמיתיים שמבינים עניין. ברגע שפנו אליי, לא היססתי. היה לי כיף לחזור. כנראה שהחיידק עמוק אצלי.
לא אהבתי את מה שראיתי בשנים האחרונות בכדורסל הישראלי, אחת הסיבות שאני חוזר זה לקדם את התשתית הישראלית. יש פה הרבה פוטנציאל כדי לגדל שחקנים טובים מאוד. עם ההצלחות, היציעים פה יתמלאו. אם נחבר את העסק מההתחלה, היציעים פה יהיו מלאים כמו ברעננה".

תומר שטיינהאור עוזר מאמן בני הרצליה. דרור פיקלני
"ברגע שפנו אליי, לא היססתי". תומר שטיינהאור/דרור פיקלני

בן רייס: "אני בריא, שנה לא שיחקתי ואני מתרגש מאוד. אני לא יכול להסביר איך זה להיות שנה בחוץ וכל פעם לבוא לאימונים ולקנא. אני רק מחכה שיתחילו המשחקים ושנהיה בריאים. יש פה שני שחקנים מה-NBA שהם מבוגרים יחסית, אבל יש הרבה שחקנים צעירים. זה שילוב טוב, אני רק יכול לקוות שזה ייצא על הצד הטוב ביותר".

ג'ומיין ג'ונס: "אני נמצא פה שבוע, אבל אני מרטיב את הרגליים כמו שאומרים, ומנסה להראות מה שאני יודע כשאני לא עייף. שיחקתי באיטליה ארבע שנים ואני כבר חמש שנים לא ב-NBA, זאת חוויה שונה ואני מחכה לה. אני שם על עצמי ציפיות גבוהות בכל שנה. הציפיה הראשונה היא להיכנס לפלייאוף, משם נראה מה יהיה. אוהדי בני הרצליה, תהיו מוכנים לעונה מרגשת". על מילט פלאסיו, הוסיף ג'ונס: "הוספנו עוד ניסיון לקבוצה, סוף כל סוף יש פה מישהו יותר מבוגר ממני, אז אני לא מרגיש זקן. הוא יודע איך לנצח ולשחק את המשחק, כך שזו תוספת נהדרת עבורינו".

רומל בק: "אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר משחקים. אני חושב שאני יכול לעזור בהגנה וליצור גם לעצמי וגם לשחקנים אחרים. הניסיון שלי בזירה הבינלאומית עם נבחרת מקסיקו עוזר לי מאוד כי זה עזר לי להכיר הרבה וריאציות של המשחק ולא כל אמריקאי זוכה לכך, כי רובם מכירים בעיקר את סגנון המשחק שנהוג בארצות הברית וב-NBA. אני לא יודע יותר מדי על הכדורסל הישראלי אבל מכיר מצוין את מכבי תל אביב. זו קבוצה מצוינת עם תקציב גדול והיא תמיד מחתימה שחקנים טובים, אבל אני חושב שהשנה זה יהיה קצת שונה. אני יודע שלמכבי אין קבוצה חזקה כמו שהייתה להם בשנים האחרונות, וגם שאר הקבוצות קצת התחזקו, אז אני מקווה שיש סיכוי לליגה תחרותית. למכבי תהיה קבוצה טובה בכל מקרה ואני מקווה שאנחנו נוכל להיות טובים יותר מבשנה שעברה".

ג'ומיין ג'ונס שחקן בני הרצליה. דרור פיקלני
"אני שם על עצמי ציפיות גבוהות בכל שנה. הציפיה הראשונה היא להיכנס לפלייאוף". ג'ומיין ג'ונס/דרור פיקלני

סגל הקבוצה כולל שני זרים בעלי רקורד ב-NBA, ג'ומיין ג'ונס ומילט פלאסיו, לצד שני זרים מבטיחים נוספים, הסנטר הרב פופ והפורוורד המקסיקני רומל בק. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל את בן רייס שחוזר מעונה בה לא שיחק לאחר שנפצע בצורה קשה בברכו, ניב ברקוביץ', גיא לביא, בן אלטיט, רועי איילון והמתאזרח אייזיק רוזנפלט. הקפטן הוותיק של המועדון ארז כץ צפוי להכריז על פרישה מכדורסל בקרוב בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully