וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מקסים ז'וס סיכם את תנאיו

9.9.2012 / 10:24

הקשר הצרפתי ינחת בארץ וישמש כמחליפו של דמאו. בקבוצה יעשו מאמצים להעבירו בבקרה יחד עם בלו ואבו סלאח

בני סכנין סיכמה עם הקשר הצרפתי מקסים ז'וס (25) את פרטיו והשחקן צפוי לנחות עוד היום בארץ כדי לחתום על החוזה ולהצטרף רשמית לקבוצה. כזכור, מיד עם חתימתו של ג'ואל דמאו במכבי חיפה בשבוע שעבר החלו בסכנין לחשוב על מועמדים כאשר השם הבולט היה זה של ז'וס. ביום שישי הגישו בסכנין הצעה כספית לז'וס ולאחר שזה הסכים על מרבית הפרטים פעלו במועדון להוציא לשחק ויזה כשכבר היום הוא אמור לנחות בארץ.

ז'וס, ששיחק בעונה שעברה בליטקס לובץ' ובעבר בסושו, ברסט ואנז'ה, נחשב בעבר לכישרון מבטיח בכדורגל הצרפתי ובסכנין מאמינים שהוא יהיה תחליף הולם לדמאו ויוכל לעזור רבות למועדון. יו"ר המועדון המיועד באסם שואהנה אישר את דבר הסיכום ואמר: "ז'וס יהיה הקשר שלנו בעונה הקרובה. הוא ינחת בארץ ונחתום איתו על החוזה".

עם החתימה יחלו בסכנין לפעול לגיוס הערבויות לטובת הפקדת חוזיהם של ז'וס, ירו בלו ועלא אבו סלאח בבקרת התקציבים. בסכנין יפקידו את הכסף שנכנס מעסקת דמאו ועוד ערבויות נוספות של אנשי עסקים מקומיים כשהשאיפה היא להעביר את כל השלושה עוד לפני המשחק מול הפועל עכו בשבת הקרובה. אבו סלאח עצמו ביקש מראשי סכנין שלא לפעול רק בגזרתם של בלו וז'וס ולהעביר גם אותו בבקרה שכן כבר עברו שלושה שבועות מאז שחתם על החוזה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully