וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הוגשה הצעה למקסים ז'וס, בלו מרשים באימונים

6.9.2012 / 13:19

בקבוצה מקווים שהקשר הצרפתי יחליף את דמאו, החלוץ הניגרי חתם באופן רשמי לעונה. הכסף ממכירת דמאו יעבירם בבקרה?

בני סכנין העבירה הצעה כספית למקסים ז'וס ומעוניינת להחתים אותו בקבוצה. לאחר הסיכום הסופי בין ג'ואל דמאו למכבי חיפה החלו בסכנין לקדם מהלכים כדי להחתים זר חדש במקומו בעמדת הקשר האחורי כאשר הקשר הצרפתי כבר קיבל הצעה כספית. מלבדו עדיין ישנו מועמד נוסף שלגביו הוכנה גם כן הצעה כספית והיא תישלח במידה והחתמתו של ז'וס לא תצלח.

בצוות המקצועי מעוניינים לזרז כמה שיותר את החתמת הקשר האחורי החדש כשהשאיפה היא לחבר אותו ככל הניתן וכמה שיותר מהר אל הקבוצה. "מי שלא יבוא יצטרך להתחבר מהר מאוד לקבוצה", אמר שחקן בקבוצה. "קשר אחורי היא אחת העמדות החשובות בסגנון המשחק שלנו".

החלוץ הניגרי ירו בלו חתם היום רשמית על החוזה באמצעות הסוכנת ויקי ואקנין על חוזה לעונה אחת בבני סכנין. בלו ו-ואקנין נפגשו היום עם ראשי סכנין וסיכמו את כל הפרטים האחרונים, כשבסוף הפגישה חתם החלוץ על החוזה והפך רשמית לשחקן המועדון, כאשר בסכנין אמרו שהכסף שיגיע מעסקת דמאו בתוספת כסף שיגוייס מאנשי עסקים הוא זה שיאפשר להעביר את בלו ואת הקשר החדש בבקרת התקציבים.

בלו נראה טוב באימונים ושחקנים בקבוצה אמרו שהוא השתלב במהירות, למרות שחסר לו במעט כושר משחק, והוא מפגין רמה גבוהה מאוד. החלוץ אף כבש בניצחון 0:3 על דלית אל כרמל מליגה א' במשחק אימון, בו מצאו את הרשת גם אחמד קאסום וחאלד חאליילה. השוער מחמוד קנדיל נפגע במהלך המשחק והוחלף, אך פציעתו לא חמורה והוא צפוי לשוב לאימונים כבר מחר.

גם עלאא אבו סלאח ממתין עדיין שיעבירו אותו בבקרה כשבסכנין הבטיחו לבלם שעד סוף מועד ההעברות בעוד כשבועים העניין יסתדר. יו"ר המועדון באסם שואהנה אמר: "יש שני מועמדים רציניים עמדת הקשר האחורי והתחלנו בשיחות והצעות כספיות כדי להנחית אחד שכזה בקבוצה. ברגע שהכל ייסגר נדבר על כך".

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully