וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מגעים מתקדמים עם לאזריק ג'ונס

הרכז האמריקאי (22, 1.86), בוגר מכללת UCLA, שיחק לצד דרק רוז בתיכון. הקבוצה גברה במשחק אימון על אשדוד 66:84

מכבי ראשון לציון ממשיכה בבניית הסגל שלה, והערב (שבת) נודע כי היא מנהלת מגעים מתקדמים עם הגארד האמריקאי לאזריק ג'ונס. כזכור, לפני כשבועיים סיכמה הקבוצה עם הגארד הותיק רשאד רייט, אך הוא התמהמה בחתימה על החוזה, ולבסוף הקבוצה החליטה לוותר על שירותיו.

לאזריק דלאון ג'ונס (22, 1.86), המכונה גם זיק, נולד בשיקגו ושיחק באקדמיית סימיון היוקרתית לצידו של דרק רוז, וזכה באליפות העיר. אחרי שנתיים בקולג' קטן בשם ג'ון א. לוגן, עבר ל-UCLA ורשם בעונת 2010/11 9.1 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה השתפר ג'ונס בצורה משמעותית ורשם 13.5 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים.

ג'ונס ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA כששיחק במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' אך היה רחוק מלהרשים עם 5.7 נקודות ו-5 אסיסטים. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק בליגת הקיץ במדי סקרמנטו ובשלושה משחקים בהם שותף קלע 2.7 נקודות והוסיף 2.7 אסיסטים.

הסגל של אפי בירנבוים ומתן חרוש בראשון לציון כולל כרגע את הזרים ווילי וורן, פול קארטר ואדריאן יוטר, ואת הישראלים ניצן חנוכי, עמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן, רביב פיטשון ודניאל איידן. בתוך כך, קיימה הערב משחק אימון באשדוד מול הקבוצה המקומית, בסיומו ניצחה 66:84. קלעו למכבי ראשון לציון: פול קרטר 21, וולי וורן 19, אדריאן יוטר 13, אור סולומון 11, שון דאוסון ועמית בן דוד 7 כל אחד, דניאל איידן 4, רביב פיטשון 2.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully