וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ לא הצליחה להעפיל לליגת האלופות

הקבוצה של בוטנקו הובסה בידי טטראן פראשוב 36:20, ותנסה לגבור על לואקר כדי להתקרב לשלב הבתים של היורוקאפ

החלום של מכבי ראשון לציון להעפיל לליגת האלופות נגוז הערב (שבת), לאחר הפסד לטטראן פראשוב, אלופת סלובקיה 36:20, בחצי גמר פיינל פור המוקדמות במסגרת בית 3. הערב (18:00), ראשון לציון תנסה להשיג את הכרטיס לסיבוב השלישי ביורוקאפ האירופי כשתפגוש את לואקר האיטלקית שנוצחה במשחק המקביל 33:22 מול קונסטנצה הרומנית.

פתיחת המשחק של הקבוצה הישראלית אולי בישרה על האימרה שמי שלא מבקיע ומנצל הזדמנויות סופג, וגם אחרי שפספסה שלושה פנדלים, ושתי מתפרצות שהיו צריכות להסתיים בשערים, אלופת ישראל פיגרה רק 8:5 בדקה ה-22. אמיר לנגליב צימק לשתיים, ודור גבע הוריד עד לשער (8:7 בדקה ה-25), ונתן הרבה תקוות לאולג בוטנקו בהופעת בכורה במשחק רשמי בקבוצה. פראשוב הגיבה מיד וירדה למחצית בהפרש של שלושה שערים - 8:11.

המחצית השנייה הייתה סיפור שונה. היא התחילה דווקא בהזדמנות של ראשון לציון לחזור שוב, אבל אריאל רוזנטל שלח את הפנדל היישר לפנים של שוער פראשוב וספג כרטיס אדום. מכאן המשחק של מכבי השתבש, והקבוצה הסלובקית ששיחקה בעבר בליגת האלופות, החלה להפעיל את התותחים הכבדים שלה. היא כבשה 4 שערים רצופים בפתיחת המחצית שהעלו את התוצאה ל-8:15. מכבי עוד ניסתה לחזור, אבל התוצאה עמדה בהמשך על 12:18. משם הסלובקים ברחו ל-12:21 (42), והמשיכו ללחוץ על הדוושה, בדרך ל-13:23.

בוטנקו הוציא את מרבית שחקני ההרכב, והעלה את הצעירים כנראה כדי לשמור ולחלק כוחות למשחק מחר מול האיטלקים, והסלובקים הגדילו את היתרון ל-17:29 ו-18:31, ובסיום 20:36. מכבי התקשתה מאוד, כשגם פיליפ מריאן שסחב פציעה בפגרה ולא חזר עדיין לכושר משחק מלא, הציג יכולת חלשה.

כבשו למכבי ראשל"צ: אמיר לנגליב, דניאל פרידמן ודור גבע 3 כ"א, עופר לוזון, עומר גרא ואריאל רוזנטל 2 כ"א, גל אברהם, פיליפ מריאן, חן בירנבאום, עמית סטלמן ויואב נאמן 1 כ"א.

יו"ר מכבי ראשון לציון, יוסי גבע סיכם: "היינו במשחק במחצית הראשונה. הם ברחו לנו קצת בקטע הראשון בגלל החטאות שלנו, אבל אחרי זה עוד חזרנו. פתחנו טוב את המחצית השנייה, עד האדום שקיבל אריאל, ובסיום אולג התחיל להתכונן כבר למשחק של מחר. אם חן בירנבאוים מרכז זה מסביר את הכל. היינו ריאלים, חבל שזה נגמר ככה, אבל היה חשוב לנו מאוד לחלק את הכוחות כי האיטלקים קבוצה מאוד מכושרת שמשחקת טוב. אנחנו חייבים לעבור אותם כדי להגיע פסע משלב הבתים. בסוף הייתי חייב להרים להם את הראש, יש לנו משחק חשוב מול האיטלקים ונעשה את הכל כדי לנצח".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully