וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ף אלן נחת להתרשמות

8.9.2012 / 21:04

הפורוורד האמריקאי, 25, 2.01 מטר, שיחק בעונה החולפת באנטיב מהליגה השנייה בצרפת. יהיה הזר השלישי של הקבוצה?

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת חזרתה לליגת העל והיום (שבת) נחת ג'ף אלן (25, 2.01 מטר) פאוור פורוורד אמריקאי שהגיע להתרשמות הדדית בקבוצה.

אלן, ששיחק בשנה האחרונה באולמפיק אנטיב מהליגה הצרפתית השנייה, סומן כפוטנציאל גדול בתקופה בה שיחק במכללת וירג'יניה טק, בה נבחר לאחד מעשרת השחקנים הטובים בכל הזמנים. הוא נחשב לשחקן רב תכליתי היודע לקלוע, לחטוף, לחסום ולקחת ריבאונדים- מכאן גם מקור הכינוי שהודבק לו על ידי אוהדי וירג'יניה "סופרמן".

הוא נבחר ארבע פעמים לשחקן השבוע של ACC בליגת המכללות- שלוש פעמים בעונת 2011, העונה האחרונה לפני שיצא לצרפת. הוא השחקן היחידי ב ACC שהגיע למספרים מרשימים של 1,700 נקודות, 1,000 ריבאונדים, 200 חטיפות ו- 150 חסימות. בעונתו האחרונה בליגה השנייה בצרפת רשם אלן ממוצעים של 13.5 נקודות ו- 8.2 ריבאונדים למשחק.

אלן יצטרף לשני הזרים של הקבוצה, קרטיס קלי ודמונטז סטית' שכבר חתומים וממשיכים לעונה שנייה באדום. הפאוואר פורוורד יהווה חיזוק משמעותי לסגל של ארז אדלשטיין, שממשיך לחפש אחר זר נוסף לעמדת הגארד. עם נחיתתו בישראל, התקבל אלן על ידי המנהל המקצועי של הקבוצה, אורי שלף, ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח מאוד להגיע להפועל תל אביב, שמעתי המון על המועדון ועל קהל האוהדים המדהים שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully