וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנכים: מדליית זהב לנועם גרשוני

הישג מצוין לישראל במשחקים הפראלימפיים: גרשוני, טייס לשעבר שנפצע בלבנון, הביס את המדורג ראשון בעולם דיוויד ואגנר 3:6, 1:6 וזכה בזהב. צפו בו בוכה בשירת "התקווה"

באדיבות ערוץ 1. עריכה: אמיר קוטיגרו

מדליית זהב לישראל באולימפיאדת הנכים! נועם גרשוני זכה היום (שבת) בטורניר הטניס על כיסאות גלגלים, לאחר שגבר על המדורג ראשון בעולם דיוויד ואגנר האמריקאי 3:6, 1:6 תוך 56 דקות.

גרשוני שלט במשחק כבר מפתיחתו, המשיך את היכולת המצוינת שלו מכל הטורניר, והשיג ניצחון די קליל. מיד עם סיום המשחק התחבק גרשוני עם מאמן הנבחרת קובי וינר, ונראה נרגש וגאה. לאחר מכן, בעת נגינת "התקווה", כשמדליית הזהב על עורפו, גרשוני הזיל דמעה והתקשה להסתיר את התרגשותו.

הטניסאי נועם גרשוני זוכה במדליית זהב במהלך המשחקים הפראלימפיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הזיל דמעה. גרשוני/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

וינר אמר בסיום ש"נועם הוא השחקן הטוב ביותר בעולם היום, והוכיח את זה. הוא נתן בית ספר לטניס נגד המדורג ראשון בעולם. התכוננו שלוש שנים בדיוק בשביל זה, זה היה יוצא מן הכלל. אנחנו מקווים שנועם יזכה במאסטרס השנה ושהוא יעלה למקום הראשון בעולם. היריב שלו חשב שהוא יזכה זהב, אבל דאגנו שהוא לא יצליח".

גרשוני, בעבר טייס חיל האוויר, התרסק עם המסוק שלו במלחמת לבנון השנייה ונפצע באורח קשה. לפני האולימפיאדה הבטיח גרשוני שיזכה במדליית הזהב, ועמד במשימה. עד כה משלחת ישראל צברה במשחקים שבע מדליות, מדליה אחת יותר ממה שהשיגה בבייג'ינג. זו מדליית הזהב הראשונה לישראל מאז אתונה 2004.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הטניסאי נועם גרשוני זוכה במדליית זהב במהלך המשחקים הפראלימפיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
ניצחון מרשים, הישג נהדר. גרשוני/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully