וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד מרגיעים: "ממתינים לאישור רשמי מפיב"א אירופה"

למרות העדכון לגבי שיטת המשחקים בקרב על המקום ה-3, באיגוד לא ממהרים לשמוח. המשחק נגד סרביה: באולם פיוניר

למרות שבנבחרת ישראל גילו אתמול (שישי) ששיטת המשחקים במוקדמות אליפות אירופה היא לא כמו שחשבו ושבסופו של דבר לא יורדו המשחקים מול הקבוצה במקום האחרון בבית הישראלי, אלא שכל המשחקים ייחשבו ומה שיקבע בין הנבחרות במקום השלישי הוא יחס הניצחונות, נדמה שבמחנה הישראלי מנסים לשדר עסקים כרגיל. הנבחרת תארח היום (21:00, ערוץ 1 ו-511HD) את סלובקיה למשחק האחד לפני אחרון בקמפיין.

איגוד הכדורסל הוציא הודעה היום לפיה הוא בוחר בשלב הזה להתעלם מכל ההודעות הלא רשמיות בנוגע לשיטת העלייה מהמקום השלישי לאליפות אירופה. בסוף השבוע התקיימו מספר שיחות בנושא, כולן לא רשמיות, ובאיגוד התקבלה החלטה להמתין להודעה רשמית מפיב"א אירופה שאמורה להגיע רק ביום שני עם תחילת שבוע העבודה באירופה. "כל ההודעות שהתקבלו עד כה היו בשיחות טלפון בין בעלי תפקידים כאלו ואחרים בשני הגופים ובאיגוד עומדים כל כך שרק הודעה רשמית ובכתב, תהיה סוף פסוק בנושא", נמסר על ידי האיגוד. "בשלב זה מעמיד האיגוד לנבחרת יעד לסיים במקום השני בבית ולא להזדקק לחישובים כלל כדי להעפיל לאליפות אירופה".

במקביל באתר הרשמי של פיב"א אירופה החלו לחשב את תמונת הסיכויים בכל הבתים, כשבידיעה הרשמית מצוין שכפי שנכתב אמש, השיטה שתכריע בין הקבוצות במקום השלישי הוא יחס ניצחונות מול הפסדים ורק לאחר מכן יחס סלים.

בינתיים התאחדות הכדורסל בסרביה החליטה להעביר את המשחק מול ישראל ביום שלישי לאולם פיוניר המיתולוגי. ההודעה הראשונית הייתה שהמשחק יתקיים בבלגרד ארינה, אולם הסרבים גילו שאינם מסוגלים למלא את האולם הענק ב-20 אלף צופים והחליטו להעביר את המשחק המכריע על המקום השני בבית א', לאולם פיוניר שתכולתו כ-7,000 צופים והוא צפוי להיות מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully