וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: דרון וושינגטון וג'ונתן מיצ'ל חתמו

8.9.2012 / 12:53

אקס הפועל חולון (26, 2.01) והפורוורד ששיחק תחת בראד גרינברג בראטגרס (25, 2.00) משלימים את הסגל של פרנקו

ברק נתניה השלימה הבוקר (שבת) את החתמותיהם של הפורוורדים האמריקאים דרון וושינגטון וג'ונתן מיצ'ל לעונה הבאה. השניים, שסיכמו את תנאיהם כבר אתמול, צפויים להגיע לישראל במהלך השבוע הבא ולהצטרף לאימוני הקבוצה שכבר החלו. בקבוצה יחליטו לקראת אמצע העונה האם להשאיר את ריימר מורגן שחתום במועדון אך עדיין לא התגבר על הפציעה שלו, או להשאיר את מיצ'ל עד לסיום העונה.

וושינגטון (26, 2.01) הוא בוגר מכללת וירג'יניה טק משנת 2008 שנבחר במקום ה-59 בדראפט של אותה עונה על ידי דטרויט אך לא הצליח להשיג חוזה ב-NBA. וושינגטון הגיע לישראל להפועל חולון של דני פרנקו, זכה עם הקבוצה באליפות ורשם 14.8 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

את העונה לאחר מכן העביר וושינגטון בליגת הפיתוח בלוס אנג'לס דיפנדרס ובטולסה, אך לא נקרא ל-NBA. בעונת 2010/11 חתם באוברדיורו מהליגה השנייה בספרד והעפיל עם הקבוצה לליגה הראשונה. בעונה שעברה המשיך בקבוצה בליגה הראשונה, ורשם 5.7 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מיצ'ל (25, 2.00) החל את לימודיו דווקא במכללת פלורידה הגדולה, איתה אף זכה באליפות כשחקן ספסל, אך אחרי שנתיים שלא פרץ החליט לעבור למכללת ראטגרס אותה אימן מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אחרי שנה בה ישב בחוץ פרץ מיצ'ל ורשם בעונתו האחרונה, עונת 2010/11, 14.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה יצא לאירופה ורשם בטראגונה מהליגה השנייה בספרד 12.9 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כעת מונה הסגל של דני פרנקו בנתניה מלבד מיצ'ל ו-וושינגטון גם את הזרים ראמל בראדלי ומרקו קילינגסוורת' שכבר מתאמנים עם הקבוצה בארץ והישראלים יהוא אורלנד, אייל שולמן, טמיר אריאלי, אלירן גואטה, יונתן לוי ודולב דראפיץ'.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully