וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד הביסה 0:5 את ערב הסעודית

וייה חזר וכבש בפנדל, פדרו הבקיע פעמיים וצ'אבי סובב כדור חופשי מדהים בחגיגה של אלופת אירופה. הופעה 100 לטורס

בעוד מרבית הנבחרות הבכירות התעסקו הערב (שישי) בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, אלופת אירופה ואלופת העולם, שתחל את משחקיה בבית ט' מול גאורגיה ביום שלישי, השתעשעה עם 0:5 מוחץ על ערב הסעודית במשחק הכנה בפונטבדרה.

דויד וייה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
חזר לנבחרת בדרך שהוא אוהב. דויד וייה כובש/רויטרס

זוכת יורו 2012 הופיעה בהרכב משני למשחק מול היריבה מהמפרץ וסיפקה תצוגה מהנה לקהל בפונטבדרה. פרננדו טורס פתח בהרכב והפך לשחקן השישי שמגיע ל-100 הופעות במדי 'לה רוחה', אך הוא לא הצליח ופינה את הבמה לדויד וייה, שחזר לסגל הנבחרת אחרי היעדרות ארוכה וגם כבש את שערו ה-51 בנבחרת עם פנדל, אחרי 10 דקות בלבד על המגרש.

גם ללא איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, צ'אבי ואנדרס אינייסטה בהרכב, החבורה של ויסנטה דל בוסקה טיילה. בדקה ה-23 מהלך נהדר של פדרו הסתיים בריבאונד אותו הרשית סנטי קאסורלה, וארבע דקות לאחר מכן שחקנה של ברצלונה כבר הבקיע בעצמו עם הקפצה פנטסטית.

צ'אבי נכנס כמחליף וסובב כדור חופשי היישר לחיבורים בדקה ה-47, וייה כאמור נעץ את הרביעי מהנקודה הלבנה בדקה ה-63, אחרי שנאצ'ו מונריאל סחט פנדל, ופדרו השלים צמד 10 דקות לאחר מכן. הספרדים ניסו להגדיל את התוצאה ולכבוש עוד כמה שערים יפים, אך ערב הסעודית החזיקה מעמד ויצאה לבסוף רק עם חמישה חורים ברשת וגם עם כמה חולצות למזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully