וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "מרגיש שנצליח לעמוד בציפיות"

7.9.2012 / 18:11

הרכז החדש של מכבי ת"א דיבר על אימוני פתיחת העונה: "בכל יום לומד משהו חדש". מנסה בונסו ינחת בשבוע הבא לבדיקות

סנטר מכבי תל אביב, פופס מנסה בונסו, צפוי להגיע לישראל בעוד שבוע בכדי לעבור את הבדיקות הרפואיות, שמתנות את חתימתו במדי הצהובים. כזכור, האנגלי סובל מפציעה, שחומרתה טרם הובררה, ובגינה עבר לאחרונה הליך אורתוסקופיה בברך. בראיון לוואלה! ספורט הבהיר בונסו כי "הרופא אמר שבתוך כמה שבועות אני אחלים לחלוטין והברך תהיה במצב טוב מתמיד. עברו כבר שבועיים מאז האורתוסקופיה, אני מרגיש מצוין והרגל מתחזקת בכל יום". עוד הוסיף האמריקאי כי הוא אינו מצליח להבין כיצד "הפכו את הטיפול הרפואי הפשוט הזה למשהו שאמור לאיים על הקריירה שלי" . עם זאת, במכבי תל אביב מדגישים כי בכדי שהחוזה עמו ימומש, עליו לעבור את הבדיקות הרפואיות שייערכו מטעמם, כשבמקביל הם בודקים חלופות לעמדת הסנטר, אותה היה אמור לאייש.

בתוך כך, מכבי תל אביב ממשיכה באימוניה בסגל חסר, ללא מנסה בונסו, ניק קיינר מדלי ושחקני נבחרת ישראל, ליאור אליהו וגיא פניני. שחקן הקבוצה סילבן לנדסברג התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט לגבי התרשמותו מהקבוצה עד כה: "לא כולם כאן והאימונים בסגל חלקי, צפויים להגיע עוד שחקנים. אבל מהאימונים שלנו אני יכול לספר שדייויד לוגאן הוא שחקן מאוד טוב, הוא מהיר וקשה לשמור עליו, אבל הוא מאוד עוזר לי לשפר את ההגנה, גם ריקי היקמן שחקן טוב מאוד. אנחנו עובדים קשה בכל אימון ולפי ההתקדמות שלנו באימונים אני מרגיש שנצליח לעמוד בציפיות מאיתנו", סבור לנדסברג.

השחקן הוסיף: "אני מודע שיש לנו עוד הרבה מה להוכיח. דייויד בלאט הוא מאמן קשוח וטוב מאוד, שיודע איך לדחוף אותנו . בכל יום שאני מגיע לאימון אני לומד משהו מחדש. אני מאוד נרגש להיות במכבי, אני מודע לכך שאני משחק במועדון כזה עם ציפיות גבוהות, אז עבדתי קשה הקיץ בכדי להתכונן לרמות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully