וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו דיאבי: "היו לי רגעים קשים והייתי בדיכאון"

קשר ארסנל, שחזר בתחילת העונה אחרי פציעה ארוכה, נשמע אופטימי אחרי הקאמבק: "אני בוגר יותר ורוצה להוכיח את עצמי"

אחת ההפתעות החיוביות ביותר בארסנל עד כה העונה הוא ללא ספק אבו דיאבי. הקשר הצרפתי בן ה-26, שרשם 98 דקות משחק בלבד בפרמיירליג בעונה שעברה בשל פציעה קשה, חוזר לעצמו ופתח עד כה בשלושת המשחקים העונה ואפילו נבחר לאיש המשחק בניצחון 0:2 על ליברפול במחזור השלישי. היכולת הזו לא נעלמה גם מעיניו של מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן, שהחזיר אותו לסגל הנבחרת לקראת המשחק מול פינלנד במוקדמות המונדיאל.

"היו לי רגעים קשים מאוד", אמר הקשר בראיון ללה פריסיאן, "היו ימים בהם הייתי מדוכא והיה לי קשה מאוד, אבל גם ברגעים הללו שמרתי על אמונה. תמיד אמרתי לעצמי שיש אנשים במצב גרוע משלי. כשאתה רואה את אריק אבידל, אתה חושב פעמיים על עצמך. אני בן 26 ומודע לכך שאני נמצא ברגע מפתח מבחינת הקריירה שלי. לכן חשוב שחזרתי בתחילת העונה. בשנה שעברה אמרתי לעצמי: 'אני בן 26, אני שוב פצוע ברגע מפתח'. או שאצליח לשנות עכשיו את הקריירה שלי או שהדברים יהפכו לקשים מאוד בשבילי".

דיאבי המשיך ואמר: "עכשיו, אני זהיר מאוד לגבי כל פרט ולא משאיר שום דבר ליד המקרה. אני הרבה יותר בוגר. גם הייתה לי הכנה מלאה לקראת העונה, לראשונה מזה דורות. זו עונה כל כך חשובה בשבילי, כיוון שעבדתי קשה כדי להצליח. אני חייב להשיג נקמה על כל הזמן שהחמצתי ואני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכול להגיע גבוה יותר. אני מגיע לגיל ולשלב בקריירה בו אני צריך להראות מה אני יכול לעשות על כר הדשא בעקביות. אני לא רוצה להחמיץ כלום. אני יודע מה היכולות שלי ורוצה להשתמש בהן כדי להתקדם. שיחקתי בשלושה משחקים העונה, אני משתפר ועדיין יכול להיות טוב יותר. מבחינה פיזית, אני רק ב-70 אחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully