וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השיחות עם אושרי רואש שוב נפסקו

7.9.2012 / 12:40

עדיין קיים נתק בין הצדדים, לאחר שלא הגיעו להסכמות. גורם: "נראה שהוא יחתום על חוזה חדש, אין הרבה אופציות"

אושרי רואש וראשי הפועל חיפה לא דנו בחוזהו בימים האחרונים ונראה שבין הצדדים קיים סוג של נתק. רואש, שחזר לאימונים לפני כשבועיים, האמין שבתוך כמה ימים תיגמר הסאגה בעניינו וזאת לאחר שגם הסכים לבטל את תביעת הבוררות אותה התכוון להגיש בנושא. אלא שלאחר שהמו"מ נותר תקוע והצדדים לא היו מוכנים להגיע לפשרה, בימים האחרונים הפסיקו השיחות בכלל וכעת לא ברור מה יעלה בגורלו של הבלם.

בחיפה מתכוונים כבר ביום ראשון לשוחח שוב עם רואש ולנסות לגרום לו להתגמש, בעוד הבלם מצידו מקווה שיואב כץ ימלא אחר ההתחיבויות שהובטחו לו לטענתו. למרות הנתק, גורמים בחיפה אמרו שהם מאמינים שרואש יישאר בסופו של דבר במועדון ויחתום על החוזה. "המצב בשוק הישראלי הוא כזה שרוב הקבוצות כבר כמעט סגורות, במיוחד בעמדת הבלם. אם דקל קינן יגיע למכבי חיפה, נראה שזה יסתום את הגולל על האופציות של אושרי והוא יחתום לעונה נוספת במועדון", אמר גורם בקבוצה.

בינתיים, כץ אישר עקרונית את חוזהו של אילן רנקביץ' מבית"ר נס טוברוק והשחקן עשוי לחתום על החוזה רשמית כבר ביום ראשון כשאז בחיפה יעבירו אותו בבקרת התקציבים. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהקשר הצעיר ושמחים על ההחלטה של כץ לאשר את חוזהו ולצרף אותו לקבוצה. בצוות המקצועי ובהנהלה מקווים שההחתמה של רנקביץ' לא תהווה מבחינתו של כץ את החיזוק היחידי ושהוא יאשר בסופו של דבר חיזוק נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully