וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש סולק מהאימון, המו"מ תקוע

31.8.2012 / 11:32

הבלם בעט בטעות בטרטצקי, קלינגר זעם אך יישר איתו ההדורים. במועדון טוענים: "רואש מתבצר בדרישותיו הכספיות"

גזרת אושרי רואש והפועל חיפה ממשיכה להתחמם. הבלם סולק הבוקר (שישי) מאימון הקבוצה על ידי ניר קלינגר, זאת לאחר תקרית עם הקפטן אייל טרטצקי. רואש ניסה לבעוט בכדור לאחר שהתעצבן מתיקול ובמקום זה בעט שלא בכוונה בטרטצקי, מה שהביא את קלינגר להעיף אותו מהאימון. בסיום האימון הבהיר טרטצקי למאמן שהתיקול לא היה בכוונה ושהוא מבקש שרואש יחזור לאימונים, וקלינגר ורואש יישרו את ההדורים.

לאחר שבתחילת השבוע היה נראה שהמשא ומתן בין רואש והמועדון מגיע לסיומו, השיחות בין הצדדים שוב נתקעו כשבקבוצה מסרבים להעניק לבלם את התנאים הכספיים אותם דורש. רואש טוען כי הדרישות שלו זהות לאלה עליהן סיכם לפני היציאה למחנה האימונים בפולין, כולל מענק ההישארות מענקים כספיים אחרים המוערכים בכ-70 אלף שקל."אושרי רוצה רק את מה שהטיחו לו ושום דבר מעבר. זה הרבה יותר מלגיטימי", אמרו בסביבתו של הבלם.

בתחילת השבוע, לאחר שיחה בין הבעלים יואב כץ לרואש, החליט הבלם לחזור לאימונים ולבטל לפחות כרגע את הגשת הבוררות כנגד המועדון. בחיפה האמינו שהחזרה של רואש לאימונים מסמלת רצון שלו לרדת בדרישות ולהתפשר, אלא שגורמים במועדון טוענים שהבלם לא מוכן להתפשר ודורש לקיים את כל התנאים.

"אושרי מתבצר בדרישותיו הכספיות והן מופרזות. נקווה שהוא יירד מהדרישות האלה כדי שהמשא ומתן יוכל להתקדם. כרגע הכל תקוע". אמר גורם בחיפה. רואש שוב צפוי לשוחח עם כץ היום או מחר, ובמועדון מקווים שהשיחה תביא להתקדמות. מי שמנסים לתווך בין הצדדים ולהביא להתקדמות במצב הם המאמן ניר קלינגר ומאמן הכושר אברי מונצ'ר שצפויים לדבר עם שני הצדדים על מנת להביא לסיום הסאגה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully