וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים ניצחה את ספרד 2:3

הבנות של זלינגר פתחה ברגל ימין את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, זלינגר: "ויליקי, רודריגז וצור היו מדהימות הערב"

נבחרת ישראל בכדורעף נשים פתחה בצורה מצוינת הערב (חמישי) את מוקדמות אליפות אירופה 2013 עם ניצחון על ספרד 2:3 עם פתיחת בית א' בסלובקיה. ביום שישי (19:30) מחכה לנבחרת סלובקיה המארחת, ובשבת תפגוש ישראל את שבדיה.

החבורה הצעירה של אריה זלינגר לא נכנסה טוב למשחק וירדה מנוצחת בתום המערכה הראשונה 25:19. המערכה השנייה הייתה טובה בהרבה והכחולות-לבנות הצליחו לצאת מפיגור מאוחר לניצחון דרמטי 26:28 בדרך ל-1:1 על לוח התוצאות. הספרדיות לא התרגשו וחזרו להוביל עם תוצאה מבטיחה 18:25 במערכה השלישית, מה שהקפיץ את הפיוז לרון פונטי וחברותיה שפתחו מצוין את המערכה הרביעית וברחו ליתרון 10 נקודות על הספרדיות. לקראת תום המערכה ספרד לחצה וצימקה עד לשלוש הפרש, מה שבקצה הדרך לא הספיק וישראל חגגה 2:2 לאחר 21:25.

המומנטום נמשך אל תוך שובר השיוויון. יתרון נקודה נשמר לאורך המערכה עד שהנבחרת קפצה ל-9:11 ומשם לא עצרה עד לניצחון 13:15 ובסיום, 2:3 ישראל. זה היה משחקה הרשמי הטוב ביותר עד כה של מורן צור בנבחרת והיא סיימה ערב משובח עם 14 נקודות (54%), גלית דבש 15 (2 קיל בלוק), טלי ארטמנקו הוותיקה סיפקה 18 נקודות, ג'יזלה רודריגז בהופעת בכורה הוסיפה 4 נקודות (3 קיל בלוק) ומעל כולן, אניה ויליקי שהוקפצה מהספסל במערכה הראשונה הפציצה 21 נקודות (48%) וסיימה כמנחיתה המצטיינת של המשחק. הליברו אדווה זינובר נבחרה לקבלנית המצטיינת עם 44% יעילות. הניצחון במערכה החמישית שווה רק שתי נקודות לנבחרת בטבלת הבית, כשספרד יוצאת עם נקודה מהמשחק.

"זה נפלא לנצח, התחלנו חלש אבל עם הזמן השתפרנו משמעותית. הקבוצה גילתה בגרות וכוח נפשי רב. אניה ויליקי, ג'יזלה רודריגז ומורן צור היו מדהימות הערב" אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף מאמן הנבחרת ד"ר אריה זלינגר. "מחר מצפה לנו משחק מול נבחרת שרוב השישייה שלה משחקת עם אניה ויליקי במודרנסקה פרוסטיוב הצ'כית. זאת נבחרת מאורגנת והחיבור בין השחקניות בא לידי ביטוי בצורה ברורה. נתתי חיבוק גדול בסיום לג'יזלה רודריגז, היא שיחקה בצורה אינטליגנטית וזאת יופי של בכורה עבורה. אני מאוד מקווה שלאניה ישאר כוח למשחק עם סלובקיה. היא חזרה מפציעה מאוד לא פשוטה, אבל היא הובילה את השינוי שלנו לניצחון". בנבחרת היו מאוכזבים מכך שלא יכלו להישאר ולצפות במשחק בין סלובקיה לשבדיה וזאת בעקבות דרישת המאבטחים לשוב מיידית לבית המלון.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully