וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "כעסתי על ההודעה של עמותת האוהדים"

6.9.2012 / 18:38

בית"ר ירושלים ערכה את הרמת הכוסית המסורתית, היו"ר עדיין פגוע: "לא היה במקום". נציג העמותה: "קורא לשים הכל בצד"

בית"ר ירושלים ערכה היום את הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה, כשלאירוע הגיעו נציגים של אנשי עסקים וכן שמוליק לוי ומוטי ירוחם מעמותת האוהדים. ראש העיר ניר ברקת, שמנסה לאחד בין הצדדים, אמר: "נמצאת כאן איתנו משפחה מאוד חשובה שהרבה מאוד אנשים רוצים לראות אותה פורחת ועולה. הקיץ היה אבן דרך עבור המועדון הזה. יש נוסחה לעבודה משותפת. מכל הקבוצות בליגה, זו קומבינציה יוצאת דופן. את החלק הקשה עברנו, אבל זו שנת מבחן עבורנו , עבור אנשי האוהדים ועבור אנשי העסקים".

בנוגע להסכם המדובר, נראה שהפיתרון המוצע כרגע הוא שאנשי העסקים לא יחתמו על ההסכם אך ייכללו בדירקטוריון וכך תיפתר המחלוקת, כאשר עמותת האוהדים תחתום ותעביר את הכסף. בבית"ר רוצים לסגור את העניינים עד לתחילת השבוע הבא, על מנת להחתים את כל ארבעת השחקנים שעדיין לא חתומים (עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה) ולהעבירם בבקרת התקציבים עד למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום חמישי הבא. אגב, בבית"ר כעסו מאוד על כך שלמרות שסירבו לשחק ביום חמישי לא התחשבו בהם, מה גם שאריאל הרוש, אלי דסה ואופיר קריאף נמצאים עם הנבחרות ויחזרו להתאמן עם הקבוצה רק יום לפני המשחק.

יו"ר המועדון איציק קרונפיין הוסיף: "זה תלוי בנכונות של כל צד לעשות קצת פשרות. בעיקרון כל התנאים מול השחקנים שעדיין לא חתמו מסוכמים, אנחנו רק מחכים שהכסף של עמותת האוהדים יעבור. ברגע שהוא יעבור, נוכל להחתים את כל הארבעה. אני חושב שעמותת האוהדים שגתה בהודעה שהוציאה בשבוע שעבר. זה לא היה צריך לקרות. השתמע מזה כאילו פרעתי שיק לחשבון האישי שלי. היה שיק שפרעתי למשמורת בפיקדון בבנק. ברגע שהבנתי שיש בעיה, הצעתי שיק חלופי של בית"ר עד שהעניינים יסתדרו. הכסף צריך לשמש כחיזוק לעונה הקרובה. בהחלט כעסתי על ההודעה, היא הייתה לא במקום ובטח לא לכיוון הכתובת הנכונה. למרות זאת, מדובר בתהליך לא פשוט וכל הצדדים צריכים לשים את הדברים בצד ולהתרכז אך ורק בדבר אחד וזהו הצלחת בית"ר ירושלים".

הקפטן עמית בן שושן: "עבר עלינו קיץ קשה, ולצערי בשנים האחרונות הדברים לא הולכים בקלות. אני יכול לומר בראש מורם שגם היום זה עדיין כבוד להיות שחקן של בית"ר".

מוטי ירוחם דיבר מצד עמותת האוהדים ואמר: "אני קורא מכאן לאיציק ולכולם לשים הכל בצד ולמצוא את הדרך הנכונה להגיע לפשרה ולפיתרון, כדי שנוכל להתקדם הלאה ולעשות את מה שאנחנו הכי רוצים לעשות וזה לעזור לבית"ר ירושלים. אנשים עבדו ימים ולילות כדי לעזור למועדון ואני מאמין שעוד היום או מקסימום מחר כבר ייסגרו הדברים ונוכל לצאת לדרך חדשה עבור המועדון הזה שיקר כל כך לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully