וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מילט פלאסיו חתם לעונה אחת

6.9.2012 / 15:21

הקבוצה מהשרון השלימה את הסגל עם הרכז הוותיק (34, 1.93) בעל הרזומה המרשים. אקוניס: "מצאנו את השחקן הנכון"

בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על החתמת רכש מרשים, הגארד מילט פלאסיו (34, 1.93), בעל עבר מרשים ב-NBA ובליגה הספרדית. פלאסיו חתם לעונה אחת ובכך משלימה הקבוצה את הסגל שלה לעונה הקרובה. "פלאסיו הוא רכז בעל ניסיון רב גם ב-NBA וגם באירופה, הוא נחשב לשחקן חכם, אגרסיבי, חודר מצוין שיודע איך להריץ קבוצה", נכתב בהודעה מטעם המועדון.

פלאסיו, אמריקאי בעל אזרחות של בליז, הוא בוגר מכללת קולורדו סטייט. הוא לא נבחר בדראפט 1999, אך הצליח להתקבל לשורות ונקובר גריזליז. הוא המשיך לקריירה של שבע שנים ב-NBA ועבר גם בבוסטון, פיניקס, קליבלנד, טורונטו ויוטה. בסך הכל רשם 470 הופעות בליגה הטובה בעולם כשהוא מעמיד ממוצעי קריירה של 4.8 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים ב-17.9 דקות למשחק.

ב-2007 החל פלאסיו את הקריירה האירופית שלו כשהצטרף לפרטיזן בלגרד והוביל אותה לעונה גדולה עם זכייה בדאבל ובליגה האדריאטית, כשהוא נבחר ל-MVP של חודש מרץ ביורוליג. בהמשך עבר לחימקי מוסקבה, קבאלה היוונית, קאחה לבוראל ואוברדוריו. בעונה שעברה בספרד העמיד ממוצעים של 6.4 נקודות, 2.2 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, כשהוא קולע ב-49.6 אחוז לשתי נקודות, 35 אחוז לשלוש ו-85.2 אחוז מהעונשין ב-19.3 דקות בממוצע למשחק.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "אני שמח שבשעה טובה הצלחנו להשלים את הסגל עם ההחתמה של פלאסיו. חיפשנו לאורך הרבה מאוד זמן את השחקן המתאים להשלים את הפאזל שלנו השנה ואני מאמין ומקווה שמצאנו את השחקן הנכון. היה חשוב לנו שלצד השחקנים הישראלים הצעירים שלנו, מי יותר ומי פחות, יהיו לנו זרים מנוסים, מוכחים, כאלה שעברו דבר או שניים בקריירה. פלאסיו הוא שחקן מאד מנוסה, מנהיג, שחקן שזכה בתארים ויודע מה צריך לעשות בשביל להגיע לשם. הוא וג'ומיין ג'ונס שיחקו יחד ב-NBA בדיוק לפני 10 שנים בקליבלנד והם חוזרים לשתף פעולה השנה בהרצליה ואנחנו מקווים שהשילוב שלהם ביחד עם הסגל הישראלים הצעיר והמאד מוכשר שיש לנו והזרים הנוספים נוכל להחזיר את הרצליה למקום הראוי לה וזה לצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully