וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "על משטח קשה אנחנו טובים, זה טוב לנו"

רם וארליך פותחים בהכנות למפגש הקשה מול יפן בשבוע הבא, הטניסאי אופטימי למפגש: "נראה לכולם מאיפה משתין הסושי"

נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת מפגש גביע הדייויס מול יפן בסוף השבוע הבא. הנבחרת של אייל רן רחוקה מפגש אחד מחזרה לבית העליון של גביע הדייויס, ואחרי הניצחון הגדול ברמת השרון 2:3 על נבחרת פורטוגל, היא הוגרלה להתמודד בשלב הפלייאוף מול נבחרת יפן בחוץ. המשחקים יתקיימו ב-14 עד ה-16 בספטמבר.

יוני ארליך: "זה משחק העלייה לבית העליון. כולכם הייתם איתנו וחוויתם את זה איתנו. זה חשוב לאנדי ולי, לטניס בארץ ולכל הספורט בישראל. זה משחק מרגש. אנחנו מחכים להגיע ליפן ולהתכונן. התאכזבנו בניו יורק, באנו בכושר מצוין עם הרבה ציפיות, אבל לפעמים דברים לא הולכים לפי התכניות".

על השנה שעברו וההמשך אמר ארליך: "כל השנה שיחקנו טניס יציב ברמה גבוהה, אבל היו אכזבות וזה מעצבן. ההמשך? כל אחד מסתכל אחרת, אנדי אומר שכל עוד הוא נהנה הוא ימשיך ואני אסתכל על עצמי בסוף השנה, אתאם ציפיות ואמשיך הלאה. אני רוצה לגמור את השנה, יש לי הרבה אתגרים וכשהכל אסתיים, אשב עם כולם ונראה מה הלאה. דור הזהב הולך ונעלם, אבל כל עוד אנחנו פה ניתן את המיטב".

אנדי רם דיבר גם הוא על יפן: "יש אווירה כאילו אנחנו הולכים להפסיד. אנחנו הולכים במטרה של לנצח. יוני ואני צריכים להביא את הנקודה. ביחידים הם פייבוריטיים, אבל ראינו דברים בדייויס. דודי ואמיר יכולים לעשות את זה. יהיה קשה, על הנייר הם יותר טובים, אבל יש לי את האמונה שנחזור לבית העליון. משטח קשה זה משטח שטוב לנו ואנחנו אוהבים. התנאים ביפן דומים לישראל ואני מקווה שהקהל היפני יותר עדין מהקהל ברמת השרון. תהיה חוויה מעניינת. נראה לכולם מאיפה משתין הסושי".

רם התייחס גם הוא לשנה שחלפה ואמר: "אנחנו שווים את הרמה הכי גבוהה, לא הצלחנו להגיע לשם השנה וזה מסתכל וקשה. יצאנו מהפסדים מבואסים ועם השנים זה נהיה יותר ויותר קשה. זה מבאס כי המקום שלנו הוא לא איפה שאנחנחו נמצאים. השאלות שעולות לגיטימיות".

נבחרת יפן הגיעה לפלייאוף אחרי שהפסידה בסיבוב הראשון של הבית העליון 3:2 לקרואטיה. שני הטניסאים הבולטים של הנבחרת הם קיי נישיקורי, הכוכב העולה של הנבחרת שמדורג כיום במקום ה-18 בעולם ולצידו הנבחרת נשענת גם על גו סואדה, שמדורג 55 בעולם. נישיקורי בן ה-22 זכה ב-2008 בטורניר דלריי ביץ' ובעונה שעברה הגיע למשחקי הגמר ביוסטון ובבאזל. מוקדם יותר השנה הגיע עד לרבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. הוא פגש את דודי סלע פעם אחת בעבר - בטורניר ברמודה - וניצח אותו אז 3:6, 3:6. סואדה הוא המחבט מספר 2, כשאת השלישייה הבכירה משלים טאטסומה איטו, המדורג 67 בעולם.

ליפן זו הופעה שנייה ברציפות במשחקי הפלייאוף של הבית העליון. בקרב הקודם מול קרואטיה, מה שהכריע את ההתמודדות היה הניצחון של איבו קרלוביץ' על סואדה בשלוש מערכות. במפגש הצליח כל אחד משני הטניסאים להשיג ניצחון יחידים אחד, ואילו במפגש הזוגות טאטסומה ויואיצ'י סוגיטה הפסידו.

ההיסטוריה של נבחרת יפן בטניס מלמדת שפעם אחת הנבחרת סיימה כסגנית אלופת הטורניר (ב-1921), כשזו גם הייתה ההופעה הטובה ביותר של הנבחרת במפעל. המנצחות במפגשי הפלייאוף יחלו את שנת 2013 בשמינית הגמר, בעוד המפסידות ינשרו אוטומטית לבית האיזורי 1. יתר משחקי הפלייאוף: בלגיה - שבדיה, דרום אפריקה - קנדה, ברזיל - רוסיה, איטליה - צ'ילה, הולנד - שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully