וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: יזרעאלי סגר, סימפסון מתקרב

6.9.2012 / 11:03

רכז הפועל ירושלים סיכם את תנאיו באשדוד, ויצטרף לאחר שיסגור את תנאי עזיבתו בבירה. הסנטר האמריקאי על סף סיכום

מכבי אשדוד קרובה להחתים את רכזה של הפועל ירושלים בעונה שעברה גוני יזרעאלי לקראת העונה הבאה. הקבוצה של עופר ברקוביץ' סיכמה את תנאיו של השחקן, וכעת נותרו רק פרטים אחרונים של יזרעאלי בשחרור מול הפועל ירושלים, ובדיקה רפואית, כדי להשלים את העסקה. כזכור יזרעאלי מגיע לאשדוד במקומו של רובי בוסטיין שהחליט לא להגיע לישראל בעקבות בעיה אישית שתוביל אותו ככל הנראה לפרישה ממשחק.

יזרעאלי (27, 1.83) החל את הקריירה המקצוענית שלו בלב השרון מהלאומית, ואחרי עונה על הספסל של גבעת שמואל בליגת העל, החלה הפריצה שלו בגלבוע/עפולה בלאומית. יזרעאלי עלה עם הקבוצה לליגת העל ובעונת 2006/7 הפך לתגלית העונה בליגת העל. בעונה לאחר מכן זכה יזרעאלי עם הפועל חולון באליפות, תוך כדי שהוא רושם 4.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים בממוצע.

בעונת 2008/9 חתם יזרעאלי בגלבוע/גליל והיה לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה, אך את העונה לאחר מכן פתח בברק נתניה, ולאחר זמן קצר חזר לשורות הקבוצה מגן נר. את עונת 2009/10 סיים יזרעאלי עם אליפות שנייה, כשהוא רושם 6.5 נקודות ו-2.3 אסיסטים. הרכז מהעמק נשאר עוד עונה בגלבוע/גליל לפני שעבר להפועל ירושלים בעונה שעברה, לא התאקלם, ורשם 4 נקודות ו-2.6 אסיסטים בממוצע משחק.

מלבד יזרעאלי מנהלת הקבוצה הדרומית גם מגעים מתקדמים עם הסנטר האמריקאי דיימון סימפסון, והיא צפויה לצרפו בקרוב. בימים אלה רשום סימפסון בסגל של יוסטון רוקטס, אבל הוא צפוי להחתך מהקבוצה בימים הקרובים ולהשלים את מעברו לעיר הנמל.

סימפסון (25, 2.01) הוא בוגר מכללת סנט מארי משנת 2009 ששיחק בעונת הבכורה שלו מחוץ למכללה בליגת הפיתוח של ה-NBA. אחרי תקופה מוצלחת בליגה הפיליפינית הגיע סימפסון לטלקום אנקרה ולא בלט, ואת העונה שעברה העביר באדלייד מהליגה האוסטרלית שם רשם 14.3 נקודות ו-8.6 ריבאונדים. לקראת סיום העונה חתם ביוסטון רוקטס, אך לא רשם דקות משחק בקבוצה.

הסגל של עופר ברקוביץ' כולל עד כה את הישראלים דרור חג'ג', משה מזרחי, גלעד קרני, יוני דרעי ודניאל גור אריה והזרים ג'יימי סקין, כריס אלן וקני גבריאל.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully