וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "תמיד רציתי לאמן בישראל"

5.9.2012 / 17:30

מאמנה החדש של מכבי חיפה נחת וסיפר שהופתע מכך שאנשים לא הבינו מדוע הגיע לישראל: "זו ליגה נהדרת, נרגש להיות פה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שכל שחקני הקבוצה האמריקאיים נחתו בישראל במהלך השבוע האחרון, גם מאמנה האמריקאי של מכבי חיפה בראד גרינברג נחת היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון, שם התקבל על ידי דובר המועדון ושני עוזריו רמי הדר ועופר רחימי. גרינברג אמור היה לנחות בישראל כבר אתמול, אך תנאי מזג האוויר גרמו לו לפספס את הטיסה במספר שעות, ואימון הקבוצה הראשון נדחה מהיום למחר.

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה כדורסל. קובי אליהו
יתרכז בהתקדמות במעלה הטבלה. גרינברג/קובי אליהו

"אמנם התעכבתי ביום, אבל יצא לי לפגוש חבר יקר ששיחק בישראל במשך 14 שנה, האווי לאסוף, ככה שיצא לי לבלות איתו. זו הפעם הראשונה שלי בישראל ואני מאוד נרגש להיות פה", אמר גרינברג אחרי הנחיתה.

המאמן האמריקאי הוסיף: "אני מקווה לראות קבוצה שמשחקת חזק, הגנה, מניעה את הכדור טוב בהתקפה - בעצם זה כל מה שמאמן היה אומר שהוא רוצה לראות. יש לנו הרבה זמן להתכונן ויהיו לנו כמעט 30 אימונים עד שנשחק משחק בגביע הליגה. זה זמן רב. בשנה שעברה הקבוצה סיימה בתחתית הטבלה ואנחנו רוצים למצוא את דרכינו בחזרה למעלה".

גרינברג המשיך: "אני מופתע מאוד מכך אנשים סקפטיים מההגעה שלי לישראל. זאת ליגה נהדרת ואני אוהב לאמן כדורסל בינלאומי. אחת המטרות שלי תמיד הייתה לאמן בישראל בצורה מקצוענית. אני נרגש להגיע לחיפה ולראות את ישראל, אבל במיוחד לאמן את החבר'ה האלה. למדתי את השחקנים שלי ואני רוצה לעלות על הפרקט ולעבוד איתם".

המאמן הוסיף: "מכבי תל אביב היא אחת מהקבוצות הטובות באירופה והיא קבוצה מיוחדת, אבל כשנשחק מולם לא נפחד. לא משנה מול מי נשחק, נסתכל עליהם בעין ונבוא לנצח. זה העניין של התחרות, לקחת חבורה של שחקנים ולהפוך אותם לקבוצה שבאה לנצח כל משחק. לא דיברתי עם ג'ף רוזן על נושא של אליפות. ג'ף רוצה שהקבוצה תהיה יותר טובה ממה שהיא הייתה, זה תהליך ואני מקווה שזה הצעד הראשון לעבר המטרה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה כדורסל. קובי אליהו
מתחיל לעבוד. גרינברג/קובי אליהו

כאמור, מכבי חיפה תתחיל להתאמן מחר, ותקיים משחק אימון ראשון ב-13 לספטמבר מול מכבי תל אביב ביד אליהו. ב-6 לאוקטובר תמריא הקבוצה לארצות הברית שם תקיים שני משחקי אימון מול גולדן סטייט וורויורס ומינסוטה טימברוולבס, ולכן משחק הליגה הראשון של הקבוצה מול הפועל חולון, וכן משחק גביע המדינה מול הפועל יקנעם/טבעון מהלאומית, נדחו.

סגל הקבוצה הושלם לאחרונה וכולל את הזרים ג'יימס תומאס, פאט קאליית'ס, דונטה סמית' ופול סטול, המתאזרחים בריאן כהן וחנן קולמן והישראלים ליאור שגב, אנטון שוטבין, עידו קוז'יקרו, אלכס צ'וברביץ', טל אזולאי ושון לבנובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully