וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייג סמית': "הגיע הזמן לשינוי, המהפכה בישראל מתחילה"

הפורוורד החדש של הפועל ירושלים נחת בארץ, ומבטיח מאבק עיקש העונה: "זו חוויה חדשה עבורי ואני נרגש להגיע לקבוצה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים שמקווה לחוות העונה עונה טובה בהרבה מזו שהייתה לה בשנה שעברה קיבלה היום (רביעי) את שחקנה החדש, קרייג סמית', שמגיע אליה מה-NBA. הפורוורד הנרגש שיחק בעונה שעברה בפורטלנד, ואיתו מקווים בבירה לעשות צעד אחד קדימה.

קרייג סמית' שחקנה החדש של הפועל ירושלים. קובי אליהו
"מקווה שתהיה לנו עונה טובה". קרייג סמית'/קובי אליהו

עם נחיתתו, אמר סמית': "אני מאוד נרגש להיות פה, זו הזדמנות טובה עבורי. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה". כשנשאל מה שמע על ירושלים, הוא אמר: "עשיתי המון מחקר בדיקות, לא רק על הכדורסל בירושלים, אלא גם על העיר עצמה. דיברתי עם הקפטן, ובאתי לכאן כדי לגרום לדברים לקרות. אני יודע שעובדים קשה מאוד ואני מגיע לכאן כדי לנצח".

לשאלה האם הוא לא רואה בהגעה לארץ ירידה ברמה, הוא השיב: "אני לא חושב שאני הולך אחורה, עבדתי קשה על המשחק שלי. זו חוויה חדשה עבורי ואני נרגש להגיע לירושלים. אני יודע שלוקח זמן להתחבר". על היריבות הצפויה עם מכבי תל אביב, הוסיף סמית': "אני מכיר את מכבי תל אביב ואת ההיסטוריה שלה. אני יודע שהם מנצחים בכל שנה, אבל אני חושב שהגיע הזמן לשינוי. המהפכה בישראל מתחילה. אנחנו נתחרה ברמה הגבוהה ביותר. אני שחקן שעובד קשה ואני נותן את הכל עבור הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קרייג סמית' שחקנה החדש של הפועל ירושלים. קובי אליהו
קלע 3.3 נקודות בממוצע למשחק בעונה שעברה. קרייג סמית'/קובי אליהו

סמית' (28, 2.01 מ') שיחק בעונה החולפת בפורטלנד טריילבלייזרס מה-NBA, במדיה העמיד ממוצעים של 3.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-9.9 דקות למשחק. סמית' בוגר מכללת בוסטון קולג', נבחר במקום ה-36 של דראפט 2006 על ידי מינסוטה, ולאחר שלוש עונות לא רעות בכלל במדי הטימברוולבס (בעונת השיא שלו, ב-2008/09, העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק) הועבר ללוס אנג'לס קליפרס. גם באל איי המשיך סמית' להיות שחקן רוטציה לא רע בכלל, כששיחק 16 ו-12 דקות בממוצע בשנתיים שלו בקליפרס, ואז עבר לפורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully