וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו מחייב את האיגודים ליישם קוד אתי בתמורה להקצבה

דירקטוריון הטוטו אישר את הקוד כתנאי לקבלת הקצבות החל מה-1 בינואר. פישביין: "זה ייצור כללים ברורים של מותר ואסור"

במועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו) החליטו לחייב את איגודי הספורט ליישם קוד אתי כתנאי לקבלת הקצבה. הקוד, שגובש על ידי משרד התרבות והספורט בהובלת השרה לימור לבנת, עוסק בסוגיות רחבות של ניהול והתנהלות האיגודים, לרבות ניגוד עניינים, טוהר מידות של הפעילים והספורטאים, מניעת אלימות וגזענות, ועוד.

לאחרונה אישר דירקטוריון הטוטו את הקוד ואת יישומו באיגודי הספורט כתנאי לקבלת הקצבות מהטוטו. החל מה-1 בינואר יחויבו כל התאחדויות ואיגודי הספורט לאמץ את הקוד כתנאי לקבלת ההקצבות. הם יוכלו לאמץ את הקוד הגנרי של משרד הספורט או לקבוע קוד אתי משלהם, ובלבד שלא יקל בעקרונותיו מאלו שקבע המשרד. בנוסף, הקוד האתי ישלים את חובת הניהול התקין מטעם רשם העמותות, הנהוגה כיום, באופן שיווצר כלי בקרה יעיל וציבורי על הקצבות הטוטו לאיגודי הספורט.

צחי פישביין, יושב ראש הטוטו: "הקוד האתי, שיזמה שרת התרבות והספורט לימור לבנת, מהווה צעד חשוב נוסף ליצירת סדרי מנהל ציבוריים ותקינים בספורט הישראלי. הוא ייצור כללים ברורים של מותר ואסור ויהווה כלי לניהול מתקדם, אחראי ועסקי הולם בכל מוסדות הספורט. אישור הקוד האתי גם משתלב במדיניות שהנהיג הטוטו בדבר שקיפות מלאה בכל הגופים בספורט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully