וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו עשוי לחזור לפעילות נגד פרו

חלוץ נבחרת ארגנטינה רמז שייטול חלק במשחק: "הברך עדיין כואבת, אולי זה ישתנה". מסי: "מקווים להמשיך ולהביא תוצאות"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

האם החזרה של סרחיו אגוארו למגרשים תהיה קרובה יותר ממה שחשבנו? חלוצה של מנצ'סטר סיטי, שנפצע בניצחון 2:3 על סאות'המפטון, רמז כי הוא עשוי לחזור לשחק ביום שלישי הבא עם נבחרת ארגנטינה נגד פרו. אגוארו סובל מפציעה בברך שאיימה להשבית אותו מפעילות למשך מספר חודשים, אבל מאוחר יותר התברר שהפציעה קלה יותר ממה שנדמה היה תחילה.

"הברך עדיין כואבת לי כרגע וזה מטריד אותי, אבל אולי תוך יומיים או שלושה זה ישתנה", סיפר אגוארו עם הגעתו לארגנטינה. "אני הולך לראות את הרופאים של ההתאחדות הארגנטינאית". זימונו של אגוארו לסגל לקראת המשחקים הקרובים של ארגנטינה נגד פרגוואי ופרו לא התקבלו בהבנה על ידי רוברטו מאנצ'יני, שהגדיר זאת כ"מגוחך". קון מורחק מהמשחק הראשון נגד פרגוואוי, ובכל מקרה הבהיר כי אם ירגיש טוב, הוא יעלה לשחק נגד פרו.

ובינתיים מסי דרוך לקראת צמד המשחקים, ואמר: "ידענו שאנחנו צריכים לשנות דברים אחרי בוליביה בגלל התוצאה של המשחק (1:1), ועשינו את זה. לאחר מכן ניצחנו את קולומביה, זה לא היה פשוט. ניצחנו במשחקים קשים וחשובים, ויצרנו רצף ניצחונות. הרבה זמן עבר מאז שארגנטינה עשתה את זה. ידענו שאנחנו צריכים להדביק את הקהל עם התוצאות ועם המשחק שלנו, ועל ידי זה שנביא תוצאות שאני חושב שהשגנו. היום יש לנו מזל שהאנשים מתרגשים שוב, וכך גם אנחנו. אנחנו מקווים להמשיך ולהביא תוצאות".

על המשחקים עצמם, הוסיף כוכב ברצלונה: "ככל שהמשחק יותר חשוב, כך הוא יותר קשה, וזה לא משנה באיזו פורמה הנבחרות נמצאות. שלב המוקדמות קשה מאוד, ואנחנו יודעים
שהן לא יבואו לכאן במיטבן, אבל אנחנו יודעים מה איכות השחקנים שיש להן. אלה נבחרות חזקות והן תקשינה עלינו. זה לא קל להגיע כאורחים לאף מקום, ואלה הולכים להיות משחקים קשים כפי שתמיד שלב המוקדמות קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully