וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק מונה למאמן עירוני רמת השרון

4.9.2012 / 23:21

נמצא מחליף לניסן יחזקאל, המאמן בן ה-56 סיכם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. גם עשהאל בן שבת סיכם בקבוצה

קובי אליהו

בני טבק יהיה מאמנה הבא של עירוני רמת השרון. המאמן הוותיק בן ה-56 סיכם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת והוא יחליף את בתפקיד את ניסן יחזקאל, שפוטר באופן ביזארי על ידי ההנהלה החדשה ביום ראשון. כזכור, המועדון עבר בתקופה האחרונה טלטלה שהחלה בעזיבתו של היו"ר מאיר יצחקי והחלפתו בסגן ראש העיר טל עזגד ונמשכה במסיבת עיתונאים בה הודיע אחרון על פיטורי יחזקאל ועוזרו אסף נמני ועל חשדות לעבירות פליליות שבוצעו לכאורה על ידי ההנהלה הקודמת.

טבק, הנחשב למקורב לראש העיר איציק רוכברגר, חוזר בכך לקדנציה שנייה במועדון. בקיץ 2008 מונה למנג'ר הקבוצה בליגה הלאומית והביא תחתיו את המאמן עופר פביאן, אך השניים שילמו מחיר תוצאות לא טובות ופוטרו חודשיים אחרי תחילת העונה. חלוץ העבר האגדי של מכבי תל אביב זכור כאיש שהדריך את הפועל באר שבע כשזו הובסה 10:0 על ידי רודה וכן עבד בעירוני קרית שמונה, ניהל את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעונות האחרונות הדריך את הפועל הרצליה.

בשנים האחרונות הוזכר שמו של טבק מספר פעמים כמועמד לאמן את הקבוצה מרמת השרון. בקיץ 2010 הוא היה אמור לשמש כמנג'ר על ולהיות אחראי על מחלקת הנוער, אך בסופו של דבר הוא נשאר עונה נוספת בהפועל הרצליה. גם בעונה שעברה היה קרוב להגיע לקבוצה לאחר פיטורי מומי זפרן, אך החליט בסופו של דבר שלא לחכות להתפתחויות.

ועוד מרמת השרון. הבלם/קשר עשהאל בן שבת (24), ששיחק בשלוש העונות האחרונות במועדון, סיכם על חזרתו לקבוצה ויחתום רשמית ביום רביעי. בן שבת התאמן עד לפני מספר ימים בבית"ר ירושלים, המאמן אלי כהן רצה אותו, אך למועדון לא היה כסף להחתימו. בנוסף, בן שבת נבחן במהלך הפגרה בבוורן הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully