וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "חשד לכאורה לעבירות פליליות בקבוצה"

היו"ר טל עזגד כינס מסיבת עיתונאים, והודיע: "ניסן יחזקאל היה חתום על חוזה נוסף מעבר לזה שהופקד בבקרת התקציבים"

קובי אליהו

דרמה? שחיתות? תשפטו אתם. יושב ראש עירוני ניר רמת השרון טל עזגד כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים שהוגדרה כדרמטית ונערכה בלשכת ראש העירייה, ולמרות ההבטחה להטיל פצצה, נדמה שהכותרת המשמעותית הייתה הטענה לחשד לכאורה לעבירות פליליות בקבוצה בתקופת כהונתו של מאיר יצחקי כיושב ראש המועדון.

עזגד לא פירט הרבה מעבר לכך, וטען כי ניסן יחזקאל, שקיבל כמה שעות קודם לכן, הודעה על סיום תפקידו יחד עם עוזרו, היה חתום על חוזה נוסף מעבר לזה שהופקד בבקרת התקציבים, זאת מבלי שהוא יקבל אישור לכך מחברי ההנהלה של הקבוצה. כזכור, יצחקי הודיע לאחרונה על עזיבת המועדון ובשבועות האחרונים התנהל מאחורי הקלעים מאבק בין אנשיו במועדון ובעירייה, לראש העירייה איציק רוכברגר ואנשיו.

באשר לעתידו של המועדון והמאמן הבא שידריך את הקבוצה, אמר עזגד: "עוד לא התקיימה שום ישיבה, יש לי צוות בכיר ונשב. אם לא תהיה ברירה, מנחם קורצקי יעמוד על הקווים במשחק הבא. הוא לא יכול להישאר קבוע כי אין לו תעודת פרו". בשלב הזה נחשבים יובל נעים ואלי כהן, מאמן הפועל עכו בשנתיים האחרונות, כמועמדים הבולטים לתפקיד.

עזגד: "לא נעסיק אנשים שיצרו חוסר אמון לכאורה איתנו"

יושב ראש עירוני ניר רמת השרון, טל עזגד, שהחליף את מאיר יצחקי בתפקיד, אמר: "זה לא סוד שרמת השרון עוברת טלטלה, אני חוזר בשעה האחרונה מהמשטרה ושם ישבתי בהתייעצויות והודעתי למשטרת ישראל על חשד לכאורה לעבירות מנהלתיות או פליליות שנעשו במסגרת מועדון הכדורגל שמנהלת את הכדורגל ברמת השרון. פניתי למשטרה, הודעתי להם את כל מה שכרגע אנחנו חושדים לכאורה וביקשתי מהם להיכנס לטיפול בעניין. התבקשנו להכין חומרים, מידע ואנשים שמעוניינים ורוצים לדבר ולמסור את הגרסאות שלהם. הייתה הפרת אמונים חמורה.

"מוניתי לתפקידי ב-14.8 בנוסף לתפקידי כסגן ראש העירייה. ראש העירייה בחר שנטפל בנושא הכדורגל לאור התפטרותו של מאיר יצחקי מהקבוצה. מיד עם כניסתי נדהמתי לגלות שהיו"ר היוצא מאיר יצחקי, שעד כה חלקנו לו שבחים, לדעתנו האיש פעל בניגוד עניינים חמור. לכאורה נעשו פעולות של הפרת אמונים. צוות המאמנים, המאמן ועוזר המאמן, ניסן יחזקאל ועוזרו אסף נמני נקראו היום לבניין העירייה, ניהלתי עם כל אחד מהם שיחה לחוד. זה נעשה בשיתוף פעולה של דני לאופר. דני יסייע לי מעתה ואילך. קראנו למאמנים והודעתי להם שהם מסיימים את תפקידם".

על פיטוריו של ניסן יחזקאל, אמר עזגד: "המהות של העניין הייתה שעם ניסן יחזקאל נחתם הסכם מעבר להסכם שהופקד בבקרת התקציבים. נחתם הסכם נוסף שחתום על ידי יצחקי ויחזקאל, הסכם שאף אחד מחברי העמותה לא ידע, לא התקבל שום אישור עמותה או הנהלת העמותה, לא נחתם ההסכם עם עוד חתימה. ההסכם מדבר על העסקה של ניסן יחזקאל לשנתיים נוספות. יש פרשנויות, זה לא הסכם כפול. יחזקאל פוטר וגם אסף נמני שאמר שיש לו הבנות. שניהם פוטרו על בסיס של יצירת אי אמון איתי כיו"ר ועם הדירקטוריון. לא נעסיק אנשים שלכאורה בצורה כזו או אחרת יצרנו חוסר אמון איתנו. זו לא דרכה של עיריית רמת השרון, שעובדת בשקיפות מלאה עם כל הגורמים. לא יכולים לסבול את העובדה שהעסקנו אנשים שעשו הסכמים שלא בידיעתנו.

"אף אחד מהחברים לא טרח לידע אותי שיש לו הסכם כזה או אחר עם מאיר יצחקי", המשיך עזגד. "יצחקי בעצמו לא טרח להגיד לי ולהסביר לי את העניין הזה. הם היו בטוחים שמאיר יצחקי יחזור לתפקידו, הם כנראה כתבו תסריט ביניהם ולא הבינו את הכוונות הרציניות של ראש העירייה ושלנו, וחיכו זמן לא מבוטל כדי להתחיל ולשתף פעולה. יצחקי ידע שהנהלת העמותה לא אישרה לאיש הסכמים שהם מעבר למה שאושר בבקרה, מה גם שיצחקי אמר שלא יהיו הסכמים מעבר לשנה.

"הפיטורים של יחזקאל לא נעשו על בסיס מקצועי", הדגיש עזגד. "מופעלים לחצים מצד מאיר יצחקי על אנשים במערכת. איומים על אנשים במערכת, לרבות על בעלי תפקידים, והכל בכדי לחבל בתפקוד השוטף של הקבוצה. לא ניתן לזה יד. בקרת התקציבים דיווחה לי ערב אישורם של שני השחקנים האחרונים, אסי בלדוט ולירן קצב. נאמר לי שלא נוכל לאשר אותם לאחר שקיבלנו על ידי מי מטעמו שאנשים חוזרים בהם והייתה המלצה על ידי הבקרה לא לאשר את השניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully