וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: סוכמה העברת ג'ואל דמאו למכבי חיפה

הצדדים הגיעו לסיכום, החתימה הרשמית לאחר שהירוקים יסכמו עם הקשר האחורי עצמו. דמאו צפוי להיות הזר הרביעי של עטר

עסקת העברתו של ג'ואל דמאו מבני סכנין למכבי חיפה סוכמה היום (שלישי) על ידי שני המועדונים, כשהירוקים ישלמו כ-1.25 מיליון שקלים. כעת כל שנותר הוא שחיפה תגיע לסיכום עם הקשר על תנאיו. הקבוצות נפגשו היום בצהריים בחיפה והצליחו לסכם את מרבית הפרטים, וכך ככל הנראה הגיע לסיומו המשא ומתן שנמשך כשבוע.

אם אכן יחתום באופן רשמי, יהיה דמאו הזר הרביעי בסגל של מכבי חיפה, שהשיבה אמש לסגל את השוער הסרבי בויאן שראנוב. ייתכן ושם הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט ישוב להתאמן ולשחק עם חבריו, אם לא ימצא קבוצה חדשה בימים הקרובים. דמאו בן ה-25, יליד חוף השנהב המחזיק גם באזרחות צרפתית, הגיע לסכנין בעונה שעברה אחרי ששיחק לפני כן בקבוצת המילואים של בורוסיה מנשנגלדבאך ובקיקרס אופנבך מגרמניה.

בסכנין כבר מחפשים אחר מחליף למשבצת של דמאו, שאמור להיות זר. אחד המועמדים הוא הצרפתי מקסים ז'וס, ששיחק בעונה שעברה בליטקס לובץ' הבולגרית ונחשב כרגע לשחקן חופשי. ז'וס בן ה-25 גדל בסושו ונחשב להבטחה גדולה בצרפת כשהשתייך לכל הנבחרות הצעירות של הטריקולור, אך פציעות מנעו ממנו להתקדם. הוא יכול לשחק כקשר אחורי, בלם ומגן ימני. עם זאת, שלומי דורה ביקש לבדוק היום ומחר קלטות של עוד מספר מועמדים, כשמלבד הקשר הצרפתי יש לסכנין שני מועמדים בולטים נוספים להחליף את דמאו.

בתוך כך, בסכנין יחזרו היום לאימונים לאחר יום החופש שהעניק דורה לקבוצה. עלא אבו סלאח שעדיין לא עבר בבקרת התקציבים ביקש מהנהלת הקבוצה לדאוג לנושא עוד לפני סיום הפגרה ולא למשוך אותו עד סוף מועד ההעברות כדי למנוע תקלות בלתי צפויות. גם החלוץ ירו בלו מחכה לחתום על החוזה והוא עשוי לעשות זאת היום או באחד מהימים הקרובים. בלו עבר בתחילת השבוע את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וכעת מחכים בקבוצה להשיג את הערבויות הדרושות להעברת חוזהו בבקרה כדי להחתים אותו רשמית על החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully