וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה מיליון שקל על ג'ואל דמאו

בני סכנין מוכנה למכור את הקשר הצרפתי, אך דורשת בשלב זה סכום של שני מיליון שקל. גורם בחיפה: "השכר לא יהווה בעיה"

רוני לבנה

סאגת ג'ואל דמאו נמשכת. מכבי חיפה הבהירה לבני סכנין כי היא מוכנה לשלם מיליון ש"ח עבור הקשר הצרפתי, בעוד סכנין דורשת בשלב זה שני מיליון ש"ח. בחיפה מעוניינים מאוד בקשר ובסכנין יהיו מוכנים לסגור את העסקה עוד בימים הקרובים אם עניין המחיר ייפתר.

העובדה שדמאו מסיים חוזה בסוף השנה גרמה להנהלת סכנין לשקול בחיוב את שחרורו מהקבוצה כבר בשלב זה של העונה. סכנין תיהיה מוכנה לרדת במעט במחיר, אלא לא לסכומים אותה מציעה חיפה כרגע, שכן גם מ.ס אשדוד מעוניינת בשחקן והיא מעוניינת לשלם 1.4 עבור כרטיסו.

אופציית הגעתם של שחקנים מחיפה לסכנין במסגרת העסקה עדיין עומדת על הפרק, אך זו תעשה רק לאחר שייסגר מחירו של השחקן. גורם בחיפה אמר היום: ?אנחנו רוצים להחתים את דמאו ותנאי השכר לא יהוו בעיה. עם זאת, עדיין נותר לפתור את עניין מחיר כרטיסו, לא נחתים שחקנים בכל מחיר ותחת לחץ גם הסכום שהוצע לסכנין הוא ראוי?.

היו?ר המיועד של סכנין בסאם שואהנה אישר את הדברים: ?אנחנו עדיין רוצים שני מיליון וחיפה הציעו מיליון ש?ח. אנחנו לא פוסלים חילוף שחקנים במסגרת העסקה, אך קודם נסגור את הערך הכספי של דמאו?. אם אכן דמאו ישוחרר ידרוש שלומי דורה מההנהלה להחתים קשר אחורי במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully