וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "דקל קינן לא פוסל חזרה"

2.9.2012 / 14:24

גורם במועדון על האפשרות שהבלם ישוב. ביקורת: ”תמיר כהן לבד באמצע ומקבל הוראה לעלות". בוליאט או שראנוב יחזרו?

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי ההפסד אמש לקרית שמונה (3:1), הולכת ומתחזקת הדעה בקרב שחקני מכבי חיפה כי המאמן ראובן עטר צריך לשנות את שיטת המשחק ולא לשחק עם קשר אחורי אחד. כזכור, ביקורת דומה של השחקנים הושמעה מיד לאחר ההפסד למכבי תל אביב. "אמרתי בשבוע שעבר שצריך לשנות שיטה ואני עדיין עומד מאחורי זה, עטר חייב לעשות זאת", ניתח שחקן בקבוצה את המצב. "מה שקרה במשחק הזה היה צריך להיעצר במצב של 1:1. אי אפשר לשחק עם קשר אחורי אחד (תמיר כהן) שמקבל הוראה לעלות. זאת הפקרות. שחקן כמו גוסטבו בוקולי יכול מאוד לעזור לקבוצה במצב הזה. כל איבוד כדור בהתקפה עלה לנו במתפרצת".

מנגד, חלק מהשחקנים דאגו להדוף את הביקורת. אלו טענו כי השיטה היא לא הבעיה המרכזית בקבוצה, אלא המחץ בחלק ההתקפי. "אם היינו מבקיעים את השער השני, התוצאה הייתה הפוכה", נאמר בהקשר הזה. חלק מהשחקנים מיהרו אתמול לצאת החוצה, אבל אחרים נותרו בחדר ההלבשה ולא עיכלו את ההפסד. "בדיוק כמו נגד מכבי תל אביב, קיבלנו גולים קלים", אמרו חלקם בחדר ההלבשה. "מאז המחנה הולך לנו קשה, אנחנו מקיאים דם עד שנותנים גול". הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר בו מתקיימות האסיפות, אך שוחח עם מקורביו ולא עם השחקנים.

דינו אנדלובו שפונה אתמול לבית החולים היה אחת מנקודות האור במגרש. החלוץ הדרום אפריקאי סובל מזעזוע מוח ולמרות שהיה אמור לטוס היום לדרום אפריקה ולהצטרף לנבחרת המקומית, בשיחה בין הצוותים הרפואיים הוחלט שהוא ימריא ביום שלישי.

עטר עצמו היה שבע רצון מהיכולת שהציגו חניכיו במחצית הראשונה וניסה לשדר להם זאת בהפסקה. בסיום, החיצים הופנו שוב לאנדריי פיליאבסקי ובמועדון שוקלים שלוש אופציות: האופציה הראשונה היא להחזיר את יוריצה בוליאט לסגל (חיפה משלמת לו כרגע 25 אלף יורו בחודש ותנאים נלווים, כשהוא עצמו טרם מצא קבוצה אחרת) משום שבסגל שלה יהיו ארבעה זרים לאחר צירוף קשר אחורי (ג'ואל דמאו מסכנין המועמד המוביל ועשוי לסגור בקרוב בהנחה ששני המועדונים יגיעו להסכמה). שתי האופציות האחרות הן אושרי רואש ודקל קינן שנמצאים בתמונה. האחרון עדיין לא מסכים לחזור לישראל, אבל מועד ההעברות ברוב אירופה נסגר ואם לא יחתום ברגע האחרון במזרח אירופה הוא עשוי לשקול חזרה.

לגבי קינן, אמר הבוקר גורם בכיר בקבוצה: "ככל הידוע לנו דקל לא פוסל אפשרות חזרה לישראל אחרי שמועד ההעברות באירופה נסגר".

לאחר שלא סגר בהפועל, הבלם דגלאס דה סילבה הוצע לירוקים על ידי מקורב למערכת, אך הירוקים טענו כי מחירו גבוה ואין להם כוונה לחרוג מהתקציב כדי להחתים בלם. לגבי בויאן שראנוב, הירוקים כבר הודיעו כי ישקלו את האפשרות להחזירו לסגל בעקבות פציעת ניר דוידוביץ'. בחיפה, יש לציין, לא באו בטענות לאמיר אדרי.

עוד יש לציין כי למרות הטענות למשחק ההגנה, במועדון לא מבקרים את אדין צוצאליץ' ולא תולים בו את ההפסד. "הוא האחרון שצריך לבוא אליו בטענות, זה אחד הבלמים הכי טובים שהיו כאן כבר שנים", יצאו שחקנים להגנתו של הבלם שהגיע בעונה שעברה וייצב את החלק ההגנתי שסבל מבעיות מאז עזיבת ז'ורז'ה טשיירה. מנגד, ביקורת הופנתה גם כלפי אייל משומר, שממשיך את היכולת הרעה מאז המשחק מול מכבי תל אביב. לא מן הנמנע כי לאחר הפגרה עטר ישקול להחליפו באוראל דגני או עודד אלקיים.

חיפה וטוברוק סיכמו כי החלוץ אלון תורג'מן יעבור סופית לירוקים וקרובים לסגור את סכום הרכישה. תורג'מן משתחרר בעוד חודש מהצבא ובקרוב יוצע לו חוזה חדש, כנראה לשלוש שנים עליהם הוא חתום, עם שדרוג בשכרו. השבוע אמורה להיסגר סופית עסקת העברתו של חן עזריאל לבית"ר ירושלים. המעבר לא אושר משום שהשחקן עדיין לא חתם על ההסכם במסגרתו הוא מסכים לקצץ בשכרו, 900 אלף שקל ברוטו לעונה. החלוץ שלומי אזולאי יגיע לפגישה נוספת עם ההנהלה. בני יהודה עדיין לוחצת לצרף את השחקן.

בחיפה היה אתמול מי שנזכר שהחלוץ לאסלו לנצ'ה הוצע לקבוצה לפני שהגיע לקרית שמונה, אך במועדון שללו מיד את האופציה לקלוט אותו. השחקן הוצע גם לפני שנתיים אך במועדון הטילו וטו בטענה שזה לא השחקן שאלישע לוי, המאמן דאז, מחפש. לנצ'ה כבש אתמול שער ובישל את השניים הנוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully