וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מעריכים שרפאלוב יהיה כשיר לרוסיה

4.9.2012 / 10:10

מליקסון וחמד בטוחים בהרכב מול אזרבייג'אן, שכטר ועזרא הוחלפו בורמוט ובניון. אלמוג כהן ונאתכו תורגלו בקישור האחורי

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: טל רזניק

למרות שנבדק אתמול (שני), והתבשר כי הסיכויים שיהיה כשיר למשחק באזרבייג'אן אפסיים, בנבחרת ישראל מעריכים כי הקשר ליאור רפאלוב יהיה כשיר למשחק מול רוסיה. עד אז, מתברר, למאמן יש התלבטות קלה לגבי החלק ההתקפי. גוטמן הקרין קלטות של היריבה מול נבחרות גרמניה, טורקיה ובלגיה. עוד לפני האימון הוא אמר להם: "חשוב מאוד שתהיו קרובים לשחקנים האזרים", וציין כי מדובר בנבחרת בעלת התקפה מהירה וטכנית.

בתחילת האימון אתמול תרגל גוטמן הרכב שכולל את חן עזרא ואיתי שכטר בכנפיים, כשמאוחר יותר הם הוחלפו וגילי ורמוט ויוסי בניון, שמקבל עדיפות מסויימת. אגב, אתמול אמר בניון למקורביו: "הנבחרת חשובה יותר מהשאלה 'מי יפתח' בהרכב. אני מודע לציפיות, אבל חשוב לי מאוד שהנבחרת תנצח". גם היום תרגל גוטמן את אותה חוליית התקפה, כשמאור מליקסון תורגל לאורך כל האימון בהרכב ותומר חמד שימש כחלוץ בודד. בקישור האחורי תורגלו אלמוג כהן וביברס נאתכו, בעוד בהגנה הציב גוטמן בקבוצה אחת את אלעד גבאי, גל שיש, דין מורי ושיר צדק. יש לציין כי ארבעה שחקני מכבי תל אביב (ביניהם יואב זיו) ובן שהר (יגיע היום) נעדרו מהאימון וההרכב עשוי להשתנות בהמשך, במיוחד בכל הקשור לחלק ההגנתי.

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס צפה אתמול במשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה ועקב מקרוב אחר היכולת של יואב זיו וגל אלברמן. זיו מיועד לתפוס את עמדת המגן השמאלי בעוד שאלברמן מתחרה עם אלמוג כהן, שמקבל עדיפות על משבצת הקשר האחורי. הנבחרת עורכת אימון בוקר ומאוחר יותר תקיים אימון ערב אחרון בישראל. מחר תקיים הנבחרת אימון קל ואז תמריא לבאקו. בנבחרת הוחלט על נוהל חדש לפיו שחקנים לא יתראיינו בשדה התעופה, אלא באופן מסודר ובאישור הגורמים המוסמכים לכך.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר כי כל משחקי הבית במסגרת הקמפיין ישודרו בערוץ הראשון. המנכ"ל אורי שילה מסר: "זה סמלי ומתבקש שהערוץ הממלכתי של ישראל הוא זה שישדר את משחקיה הביתיים של נבחרת ישראל".

"רוצה לעזור לצעירים להתפתח ולבנות ביטחון"

שחקני הנבחרת יוסי בניון ובן שהר התראיינו לאתר אופ"א לקראת צמד המשחקים הקרובים. בניון ענה לשאלה האם יהיה זה הקמפיין האחרון שלו במדי הנבחרת הלאומית: "אתה אף פעם לא יכול לדעת איך דברים כאלו יתפתחו, זה לא תלוי בי אלא בהחלטה של אנשים אחרים. ברגע שיגידו לו שאני לא מתאים יותר, אצטרך לכבד את ההחלטה הזאת. בטבע שלי אני רוצה לשחק כל אימת שאני יכול".

בנוגע לתפקידו הנוכחי והציפיות שלו לקמפיין הקרוב הוסיף הקפטן הישראלי: "אני נמצא בנבחרות ישראל מגיל 13 ותמיד נהנה לראות שחקנים צעירים מתפתחים. אני רוצה לנסות לעזור להם לבנות את הביטחון. בגלל שיש לי יותר ניסיון, אני מצפה שיהיה לי תפקיד חשוב יותר, כי אני יכול להעניק ממנו לשחקנים הצעירים. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיצטרכו להיות אלו שיובילו את הנבחרת בשנים הבאות".

חלוץ הרטה ברלין, בן שהר: "יש לנו מאמן חדש, והוא כרגע מנסה להטמיע את שיטת המשחק שלו בנבחרת. אין הרבה זמן להתכונן ולהכין את עצמנו,אבל באימונים אנחנו נהנים מהאווירה. אני מצפה שפעם אחת נראה למה אנחנו מסוגלים, כי יש לנו סגל מוכשר ביותר. העובדה שרובנו משחקים באירופה כרגע אמורה לעזור לנו ולשפר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully