וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב לא כשיר לאזרבייג'אן, בניון מקבל עדיפות

3.9.2012 / 20:35

הפציעה פתרה "כאב ראש" לגוטמן בחוליית הקישור, גם מליקסון ו-ורמוט בתוכניות. אבוקסיס יצא לצפות בשחקני מכבי ת"א

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: טל רזניק

עדיין ללא כל שחקני הסגל, אבל עם הרבה תקווה לקראת הקמפיין החדש במוקדמות מונדיאל 2014, נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) את הכנותיה לקראת צמד משחקי הפתיחה מול אזרבייג'אן ביום שישי ומול רוסיה באצטדיון רמת גן ביום שלישי הבא, עם אימון ראשון בשפיים. לאימון הערב הגיע הקשר הפצוע ליאור רפאלוב, שערך טיפולים וכנראה לא יהיה כשיר למשחק הראשון לאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי. לגבי המשחק מול רוסיה, בנבחרת מגלים אופטימיות זהירה. לפי האבחנה של רוסנובסקי, רפאלוב סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולאחר סדרת טיפולים יוחלט אם ימריא לאזרבייג'אן.

באימון לא נטלו חלק שחקני מכבי תל אביב, שתפגוש הערב את מכבי נתניה. מדובר ביואב זיו, איתן טיבי, גל אלברמן ומהראן ראדי. החלוץ בן שהר ישחק יצטרף לנבחרת רק מחר בעקבות משחקה של הרטה ברלין. עדן בן בסט נחת אחר הצהריים והצטרף לשאר שחקני הנבחרת.

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס נסע לצפות במשחק ברמת גן במטרה להתרשם מהשחקנים הללו, שגוטמן מתלבט מאוד לגביהם. יואב זיו מתחרה על עמדת המגן השמאלי עם גל שיש ומיועד לפתוח. איתן טיבי מתחרה על עמדת הבלם ולמרות שהוא לא משחק לאחרונה, גוטמן בהחלט לוקח אותו בחשבון. בקישור האחורי ביברס נאתכו בטוח, כשאלמוג כהן אמור לקבל עדיפות על פני גל אלברמן, למרות שטרם שותף במדי נירנברג. היעדרותו של רפאלוב עשויה לפתור למאמן "כאב ראש" לא קטן לגבי שחקני הקישור הקדמי. בשלב הזה, נראה כי גילי ורמוט, מאור מליקסון ויוסי בניון יקבלו עדיפות. השלושה התחרו עם רפאלוב על חולצת ההרכב.

עוד לפני האימון, נערך טקס חניכת אולם ההרצאות על שם שחקן העבר אבי כהן ז"ל, במעמד משפחת כהן. בטקס נכח גם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

דורית כהן, אלמנתו של אבי כהן ז"ל, יושבת ליד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ומאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. מגד גוזני
אולם ההרצאות על שם אבי כהן נחנך. אלמנתו דורית עם לוזון וגוטמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully