וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המופע של סונדרס

ג'ו סונדרס הוליך את בולטימור ל-0:4 על טורונטו והפער מהיאנקיז הצטמק למשחק אחד בלבד. הרד סוקס ממשיכים לצנוח

בעוד וושינגטון נשיונאלס מנסה להאריך את כמות האינינגים של סטיבן שטרסבורג על מנת שיהיה זמין לפלייאוף, רשמה הקבוצה היסטוריה גדולה. לראשונה מאז עבר הפרנצ'ייז ממונטריאול, ב-2005, הוא רשם עונה חיובית. רוס דטוויילר רשם שבעה אינינגים סולידיים והוליך את הנשיונאלס לניצחון 1:2 על שיקגו קאבס, ה-82 שלהם העונה. לנשיונאלס עדיין יתרון בן 6.5 משחקים על אטלנטה, שגברה 1:6 על קולורדו.

ב-NL מרכז פיטסבורג ממשיכה לדעוך וסנט לואיס ניצלה זאת. הפייראטס הפסידו ליוסטון החלשה 5:1, בעוד הקרדינלס גברו על ניו יורק מטס 4:5. הפער ביניהן עומד על 2.5 משחקים, כשסינסינטי שבמקום הראשון ממשיכה להוליך בבטחה למרות הפסד 4:2 לפילדלפיה. מיאמי גברה על מילווקי 3:7. במערב גברה לוס אנג'לס דודג'רס על סן דייגו 3:4, בעוד סן פרנסיסקו גברה על אריזונה 8:9 ושמרה על פער של 4.5 משחקים מהדודג'רס.

אבל הסיפור הגדול ממשיך להתרחש ב-AL מזרח, שם בולטימור צימקה את הפער מניו יורק יאנקיז שבפסגת הבית למשחק אחד בלבד. האוריולס נעזרו ביכולת שיא של ג'ו סונדרס, שרשם שישה אינינגים ושליש נקיים וניצח את טורונטו 0:4. הפסים, לעומת זאת, הפסידו לטמפה ביי 4:3, והרייז זוממים לא על ויילד קארד, אלא על המקום הראשון בבית. הם רחוקים 2.5 משחקים בלבד מהיאנקיז. בוסטון הגמורה שוב הפסידה, הפעם 4:1 לסיאטל - הפסד שביעי של הרד סוקס בשבעה משחקים במערב עד כה. מרשים.

בבית המרכז שירתה קליבלנד את שיקגו נאמנה כשניצחה את דטרויט 2:3. הוויט סוקס עצמם גברו על מינסוטה 2:4 ופתחו פער של משחק מהטייגרס. במערב טקסס עשתה את העבודה ב-4:8 על קנזס סיטי. הומר מספר 38 העונה לג'וש המילטון. לריינג'רס יתרון של 4 משחקים על אוקלנד, שהפסידה ללוס אנג'לס איינג'לס 8:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully