וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ בחצי גמר גביע איגוד השופטים

האלופה שתצא בסוף השבוע לטורניר מוקדמות ליגת האלופות ניצחה 27:28 את בני הרצליה בחוץ. בשלישי: נס ציונה-מכבי ת"א

מחזיקת גביע איגוד השופטים מהעונה שעברה, מכבי ראשון לציון, העפילה הערב (שני) לחצי גמר המפעל לאחר ניצחון בחוץ על בני הרצליה 27:28. האלופה תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין מכבי תל אביב לנס ציונה, שיתמודדו ביניהן ביום שלישי ב-20:30 (האולם החדש בנס ציונה).

משחק מעניין היה הערב בהרצליה. הזר החדש של המארחת, המקשר הקרואטי מאריו ילניץ', סחב את הקבוצה המסקרנת עם 6 שערים במחצית הראשונה ו-10 בסך הכל. אמיר לנגליב בלט בראשון לציון, ששיחקה ללא פיליפ מריאן ואריאל רוזנטל שמרצים את עונש ההרחקה מאירוע המשחק החמישי בגמר הפליאוף בעונה שעברה. מכבי ראשון לציון תצא ביום שישי לרומניה לקראת המשחק מול טטראן פראשוב (בשבת) במוקדמות ליגת האלופות.

במשחק נוסף שיתקיים ביום שלישי תארח הפועל קרית אונו/גני תקוה את הפועל ראשון לציון ב-20:30. דראגן ג'וקיץ', המאמן הסרבי של סגל הזהב ונבחרת ישראל, ינחת מחר בארץ ויפגוש את שחקני הנבחרת ביום רביעי.

צמד השופטים הבינלאומיים הבכיר, שלמה כהן ויורם פרץ, ייצאו לקראת סוף השבוע לשפוט בנורבגיה את בית מוקדמות ליגת האלופות לגברים, בית מקביל לזה שבו משחקת מכבי ראשון לציון ברומניה. כהן ופרץ ישפטו שם למעשה שתי יריבות של מכבי ראשון לציון מהעונה שעברה בשלב המוקדמות, את המארחת האסלום מנורבגיה ואת מטרלוג סקופיה מקדוניה. היריבות שלהן הן אלפא הרד (אוסטריה) וקייב (אוקראינה). האירוע הזה משלים שנה מצוינת לצמד, לאחר שבדצמבר הם שפטו באליפות העולם לנשים שנערכה בברזיל את המשחק על המקום השלישי בין ספרד לדנמרק. לפני כן שפטו השניים את גמר גביע אירופה לנשים ברומניה, ואת גמר גביע האתגר האירופי לגברים בסלובניה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully