וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילויים חדשים בפרשת היעלמותו של גומא אגייאר

בסירתו הנטושה של איש העסקים שנעדר מאז חודש יוני נמצאו תפילין, ולפי ראשי צוות החקירה זה מרמז על רצונו לחיות

בארצות הברית פירסמו היום פרטים חדשים בדבר היעלמותו המסתורית של גומא אגייאר, שיתכן ומחזקים את ההשערות שאיש העסקים שהיה הבעלים של הפועל ירושלים בכדורסל, לא התכוון לשים קץ לחייו.

לפי הידיעה שפורסמה בתקשורת האמריקאית, בסירתו של אגייאר נמצאו תפילין, ולפי אנשי צוות החקירה זה משהו שעלול לרמז על כך שהוא רצה לחיות. במקביל, טבעת הנישואין שלו ושעונו נותרו בביתו. מחקירת היעלמותו של אגייאר עולה כי החפצים שהוא השאיר אחיו בסירה מוכיחים שברגעים בהם שט הוא היה בלתי יציב ובמצב של דיכאון. כזכור, אגייאר נראה לאחרונה ב-19 ליוני בסירתו בחופי פלורידה, כשבסופו של דבר סירתו ננטשה לאחר מכן, ומאגייאר עצמו לא נותר זכר.

עם זאת, אין שום דבר שמוכיח שאגייאר אכן התאבד כפי שאמר איש משמר החופים בפלורידה, דארן קפרארה: "יש לנו עדויות שונות, אבל העובדות היחידות שאנחנו יכולים להיאחז בהן מגיעות מתנועות ה-GPS שלו, וממצלמות שבהן אנחנו רואים אותו נכנס לסירה שלו. אנחנו לא יכולים לשים על האצבע על מה השתבש ומתי. אנחנו שואלים מאות שאלות ומקבלים פרטים דלים. התפילין מרמזים לנו שהיה לו רצון עז לחיות והוא היה ממש רוחני". אימו של גומא אגייאר, אלן, אמרה שהיא לא מכירה את החפצים שנמצאו וצוטטה: "אני לא יודעת מה היו ההרגלים שלו בשייט, אבל אני מניחה שהוא עזב את הבית בסערה ולקח דברים שעזרו לו להירגע. כל מה שאני יודעת זה שהבן שלי נעדר, ואני רק מקווה שהיכן שהוא לא נמצא - טוב לו".

כל מה שרציתם לדעת על היעלמותו של גומא אגייאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully