וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה: "אנחנו מיאמי היט, רומני הוא ג'רמי לין"

הנשיא המכהן ירה אנלוגיה טיפשית ביותר, והפרשנים לעגו לו. לברון ג'יימס מצא דרך מקורית לדרבן את שחקני ליברפול

ברק אובמה משחק כדורסל. Jae C. Hong, AP
לא בדיוק אנלוגיית הכדורסל הטובה ביותר. אובמה/AP, Jae C. Hong

בארצות הברית מתעסקים בשבועות האחרונים בעיקר בבחירות ההולכות ומתקרבות לנשיאות. בשבוע החולף ערכו הרפובליקנים את האסיפה שלהם, ושלחו לא מעט מהלומות בכיוונו של הנשיא, ברק אובמה, והנשיא המכהן לא נותר חייב. אובמה ירה חץ מקורי בכיוונו של רומני הרפובליקני, והשתמש באנלוגיית NBA מוזרה במיוחד לצורך כך.

"אנחנו מיאמי היט, רומני הוא ג'רמי לין", אמר אובמה על המתחרה שלו. התקשורת האמריקאית לא המתינה הרבה כדי לצחוק על חשבונו של הנשיא, על ההשוואה הלא הגיונית הזו. "למה הוא מתכוון בדיוק?", שאלו חלק גדול מהפרשנים. פרשן NBC ספורט, קורט הלין השווה את הדברים לזריקה של אנדרו ביינום לשלוש, וכתב: "חלק גדול מסגנון המשחק של לין הוא החלום האמריקאי- הוא לא הכי אתלטי, אבל הוא עובד קשה, משחק חכם, עשוה את המיטב ממה שהקבוצה נותנת לו, שיחק עבור המוסד האקדמי הגבוה ביותר (הרווארד), נאבק כדי להגיע לליגה הטובה בעולם וזכה בחוזה גדול". סטיב פופר צייץ: "מיאמי צריכים לשים את הציטוט הזה על הפוסטרים לקראת העונה הבאה".

ג'רמי לין מוצג בקבוצתו החדשה יוסטון רוקטס. רויטרס
מי צריך להיעלב מזה, הוא או רומני? לין/רויטרס

ואם כבר במיאמי עסקינן, הרי שאחד מכוכביה, לברון ג'יימס עסוק בימים אלו בענף אחר מכדורסל. ג'יימס, שרכש יחד עם קבוצת משקיעים לפני כ-17 חודשים חלק מקבוצת ליברפול המדשדשת, מצא דרך מקורית לדרבן את שחקני הקבוצה. "ביליתי קצת זמן עם סטיבן ג'רארד, והוא נלהב מאוד בנוגע לקבוצה", אמר המלך. "כולם בספורט ובליברפול בכלל צריכים תמריץ, ואם החבר'ה בליברפול יזכו בתואר העונה, אני אעניק להם את סוף השבוע הטוב ביותר בחיים שלהם, בלאס וגאס".

ג'יימס המשיך ואמר: "קנייה ווסט בעניין, ואף אחד לא מכיר את וגאס כמו קנייה ולברון. אנחנו ניקח אותם למקומות ש-99 אחוזים מהאנשים לא יודעים בכלל שקיימים. יש וגאס ויש וגאס. מנקודת מבט עסקית, אם ליברפול מצליחים, אני מצליח, אז זה שווה לי להציע דבר כזה". עם זאת, לא בטוח שעבור שחקני כדורגל בריטים מדובר בהצעה הטובה ביותר, שכן בכל פעם ששחקן בריטי חוגג במועדון לילה, זה נגמר רע מאוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לברון ג'יימס מצלם ביציע במשחק ליברפול - מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הלוואי שלכל קבוצה היה בעלים כזה. לברון באנפילד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully