וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מנסה בונסו גמר את הקריירה"

יו"ר הנהלת בשיקטאש: "מכבי ת"א תבעה את השחקן". מכבי בתגובה: "לא היתה כל תביעה". דיווח: טרוי מרפי הוצע לקבוצה

פופס מנסה בונסו שחקן נבחרת בריטניה. GettyImages
זה הסוף? מנסה בונסו/GettyImages

הצרות במכבי תל אביב נמשכות. לאחר גל של פציעות של שחקני הפנים שלה, מה שפגע בפתיחת אימוני הקבוצה, מדווחים הערב (שני) כלי התקשורת באירופה כי הסנטר פופס מנסה בונסו, שחתם במועדון, סיים את הקריירה בעקבות פציעה קשה. את הדברים אמר לא אחר מאשר יו"ר בשיקטאש, קבוצתו הקודמת של השחקן הבריטי, והוסיף כי במכבי תל אביב לא עברו על כך לסדר היום.

"חיי הכדורסל של פופס מנסה בונסו הגיעו לסיומם, בעקבות פציעה", אמר הערב עבדוללה סוזר, "ומכבי תל אביב כבר תבעה את השחקן בעקבות זאת". ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "לא היתה שום תביעה, אנחנו עוקבים אחר מצבו הבריאותי של פופס מנסה בונסו, ומסתמכים רק על בדיקות שעורכים הרופאים מטעמנו". עוד נמסר ממכבי כי השחקן אמור להגיע לביקור בארץ בקרוב.

בקרבתו של השחקן זעמו על הדברים, וטענו לנסיון של הקבוצה הטורקית לחבל בקריירה שלו. "במהלך כל הקיץ ניהלה בשיקטאש מגעים עם השחקן על הארכת חוזה, והשחקן לא היה מעוניין להמשיך במועדון", אמר מקורב למנסה בונסו. "כעת, כשהוא חתם במכבי תל אביב, הם מנסים להציג את עצמם באור חיובי, ומפיצים שקרים על השחקן, חסרי כל ביסוס. מנסה בונסו לא גמר את הקריירה, ואף רחוק מזה".

כזכור, במכבי תל אביב כבר התכוננו למצב שבו מנסה בונסו לא יוכל לפתוח את העונה, וכבר הביאו את הסנטר האוסטרלי ממוצא סודני, אטר מאג'וק, בכדי שיסייע להם באימוני פתיחת העונה. מאג'וק (25, 2.08) שיגיע לשבועיים, נבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב השני במקום ה-58. הוא שיחק במכללת קונטיקט ובשנים האחרונות בטורקיה, אוסטרליה. אשתקד שיחק בניטרה הסלובקית והעמיד ממוצעים 11.2, 8.1 ריבאונדים ו-2.6 חסימות לערב. ביורוצ'אלנג' העמיד את אותו ממוצע של נקודות, אליהם הוסיף 9.3 ריבאונדים ו- 1.3 חסימות.

אטארה מאג'וק במדי מכללת קונטיקט. AP
יישאר בעקבות הדברים? מאג'וק/AP

ובזמן שחוסר הודאות לגבי מנסה בונסו ממשיך להכות, הרי בקמועדון ממשיכים לחפש אחר מחליפים, ואתר 'ספורטנדו' האירופאי מדווח כי לקבוצה הוצע הפורוורד טרוי מרפי, ששיחק ב-11 העונות האחרונות ב-NBA. מרפי (32, 2.11), נבחר במקום ה-14 בדראפט 2001 על ידי גולדן סטייט ווריורס, מדיה רשם שש עונות, כשבטובה מכולן העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-10.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בהמשך הועבר לאינדיאנה, בטרייד שכלל גם את שרונאס יאסקביצ'יוס, שם שמר על ממוצעים טובים, ובעונת 2009/10 רשם 14.6 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק. אלא שמשם הכל התדרדר, מרפי עבר לניו ג'רזי וממוצעיו צנחו ל-3.6 נקודות, 4.2 ריבאונדים ב-16 דקות משחק. בהמשך עבר גם לבוסטון, ובעונה האחרונה עלה מהספסל של הלייקרס, שם רשם 3.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-16.2 דקות משחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן אינדיאנה פייסרס, טרוי מרפי. Jonathan Daniel, GettyImages
יישאר במדים הצהובים? מרפי במדי אינדיאנה/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully