וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר רוצה חיזוק, כץ מסרב

3.9.2012 / 9:03

לאחר ההפסד להפועל תל אביב, בחיפה מכירים בכך שהקבוצה זקוקה לחיזוק. יובל אבידור: "קשה לומר מה בדיוק לא עובד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

למרות הרצון של מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לחזק את הקבוצה בשחקן אחד נוסף לפחות, הבעלים יואב כץ בעמדה כי הקבוצה אינה צריכה חיזוק נוסף ובשלב זה עדיין לא מאשר הבאה של שחקן רכש נוסף. כידוע, קלינגר מעוניין בשחקן קדמי נוסף שיארגן ויהיה הברומטר של הקבוצה ולאחר המשחק אמש (שני) מול הפועל תל אביב, רק התחזקה אצל הצוות המקצועי של חיפה התפיסה ששחקן בעמדה כזו נחוץ מאוד לקבוצה להמשך העונה.

למרות הרצון הזה והחשיבות של שחקן קדמי בעמדה בה היה אמור לשחק חנן ממן, ששוחרר להפועל תל אביב, כץ בשלב זה אינו רוצה להביא חיזוק נוסף. עם זאת, בצוות המקצועי וכן גורמים בהנהלה עדיין לוחצים על כץ להביא חיזוק ומקווים כי הבעלים ישתכנע בסופו של דבר כי שחקן חיזוק שכזה הינו נחוץ. אגב, גם אילן רנקביץ' שכבר סיכם את תנאיו, ושבקבוצה האמינו שייכלל בסגל למשחק אמש, עדיין מחכה לחתימה של כץ על החוזה, אלא שבמקרה שלו מאמינים בחיפה שהבעלים אכן יאשר את הצטרפותו לקבוצה.

קלינגר היה רוצה גם להחתים מגן שמאלי אך בקבוצה אמרו אחרי ההפסד שלמרות שההגנה לא תפקדה היטב וצמד הבלמים פביאן סטולר ודושאן ברקוביץ' יצרו חורים לא פעם, הבעיה של הקבוצה אינה בהגנה. בחיפה זעמו על השיפוט: "דפקו אותנו כבר פעם שנייה, שבוע שעבר מול מכבי נתניה היו צריכים להרחיק את דג'אני והשבוע היינו צריכים לקבל פנדל ואדום לשוער של הפועל תל אביב מה שהיה משנה את המשחק. נקווה שבעתיד לא נסבול שוב משיפוט כזה", אמר גורם בחיפה.

בחיפה מקווים שדו"ח השיפוט לא יכלול את הדברים שקלינגר אמר לשופט וכן את המהומה הקטנה בסיום המשחק בה היו מעורבים יובל אבידור ויוסי דורה עם שחקני הפועל תל אביב. קלינגר החליט להעניק לשחקניו יום חופש היום ובקבוצה מתכננים בזמן הפגרה לעבוד עם שחקני ההתקפה על חילופי מקומות בזמן המשחק וכן על הנעת כדור ומשחק מסודר יותר.

"הפגרה הזו באה לנו בזמן", אמר חלוץ הקבוצה יובל אבידור שהיה נראה מאוכזב מאוד אחרי המשחק: "אין ספק שההגרלה היא לא קלה. ידענו שיחכה לנו משחק כזה מול הפועל תל אביב. לצערנו לא עשינו את העבודה כמו שצריך אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אלו רק שני משחקים ואי אפשר לשים את האצבע על משהו מסויים שלא עובד. במחצית הראשונה עמדנו מאחור, אבל במחצית שנייה הגענו לכמה מצבים. אנחנו רק במחזור השני ויהיה בסדר". לגבי השיפוט אמר אבידור: "יש שופט ולפעמים הטעויות לטובתך ולפעמים לרעתך. לצערי הפעם זה היה לרעתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully