וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נאור שרון חתם בפאריז לבלואה

2.9.2012 / 18:41

רכז נבחרת הנוער של ישראל (17, 1.93) מצטרף לקבוצה מהליגה הראשונה בצרפת אחרי ששיחק בנוער של פו אורטז

גארד נבחרת הנוער של ישראל, נאור שרון, חתם היום (ראשון) בשורות פאריז לבלואה מהליגה הראשונה בצרפת לעונה אחת. הגארד הישראלי ניהל מגעים בתקופה האחרונה מול מספר קבוצות, אך הקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום השישי והודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי אורליאן הייתה הרצינית ביותר ובסופו של דבר שמה את ידיה על השחקן. שרון צפוי להשתייך לסגל הבוגרים של המועדון אך לשחק עם הקבוצה עד גיל 21.

שרון (17, 1.93) הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שבעונה שעברה החליט לצאת לשחק באקדמיה של פו אורטז, והרשים מאוד עם הגעתו לשם. בנבחרת הקדטים של ישראל הוא שיחק כבר בגיל 15, ובשנת 2011 הצטיין באליפות אירופה דרג ב' לקדטים כשרשם 17 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים בממוצע למשחק. הקיץ היה חלק מנבחרת הנוער שפספסה במעט את העלייה לדרג א' ורשם באליפות אירופה 5.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

פאריז לבלואה מודרכת על ידי המאמן המקומי כריסטוף דניס, ובסגל שלה ניתן למצוא את שחקני ה-NBA לשעבר שון מיי וג'אווד וויליאמס, שעבר בהפועל ירושלים. הקבוצה תשחק העונה מלבד הליגה הצרפתית גם ביורוצ'אלנג' שם הוגרלה לבית אחד עם אאלסטאר ומונס מבלגיה ופיטשטי הרומנית.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully