וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר שוחח עם דקל קינן, שלא פוסל חזרה

הצדדים ייכנסו למשא ומתן, הבלם עשוי לסגור עד יום רביעי. הקבוצה תפנה לידין אם לא תצליח לסגור את עסקת דמאו

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שוחח עם הבלם דקל קינן בניסיון לברר האם הוא מוכן לחזור לישראל. הבלם השיב כי הוא היה מעדיף להישאר באנגליה, אך מכיוון שמועד ההעברות נסגר הוא לא פוסל אפשרות חזרה לישראל.

כזכור, הבוקר (ראשון) אמרו במכבי חיפה: "ככל הידוע לנו דקל לא פוסל אפשרות חזרה לישראל". בחיפה אמרו את הדברים בהסתמך על השיחה בין שחר לשחקן. מאוחר יותר הוסיפו במועדון: "הבהרנו שאם אין לו הצעה טובה מאוד באנגליה, עדיף שיחזור לארץ". כזכור, מיד לאחר המשחק אתמול פורסם כי קינן מועמד להגיע לחיפה, למרות שאז טענו בחיפה שעדיין לא ברור האם יסכים לחזור. הבוקר, כאמור, השתנו ההערכות בעקבות השיחה.

שכרו של קינן עומד כרגע על 400 אלף יורו. מכבי חיפה תצטרך לשלם את רוב החוזה (הערכה: תציע בין 200 ל-250 אלף יורו) ושם מעריכים כי קארדיף תסכים לשלם את יתרת הסכום. כך או כך, שכרו של קינן לא יהווה בעיה והעניין המרכזי כרגע הוא רצונו לחזור לישראל. קינן יוכל לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת באנגליה החל מיום רביעי, אבל נראה כי במצב שנוצר הוא יעדיף לסכם במועדון בו גדל.

בחיפה טענו הבוקר כי קינן הבהיר שאם הוא יחזור לישראל, זה לא יהיה להפועל תל אביב שכבר סיכמה היום עם תומר בן יוסף. עד יום רביעי צפויה להתקבל החלטה בנושא והעסקה עשויה להיסגר. במקביל, בחיפה שוקלים גם את אופציית יוריצה בוליאט, ששכרו עומד על 25 אלף יורו בחודש והוא לא מצא קבוצה בכירה באירופה שתקלוט אותו. גם בויאן שראנוב, ששכרו גבוה יותר, עשוי לחזור. ההחלטה הסופית לגבי השניים תתקבל לאחר שעטר ייתן אור ירוק להנהלה להשאיר אחד מהם, אם בכלל, בסגל.

חיפה הציעה לסכנין כמעט מיליון שקל עבור ג'ואל דמאו, אבל הסכום לא כולל ויתור על החוב של האדומים, שמתעקשים לסגור את העסקה עם ויתור על החוב. שני הצדדים מדווחים הערב על התקדמות, אך עדיין לא הושג סיכום.

אם העסקה עם סכנין לא תיסגר, מכבי חיפה תחזור לאופציית אביחי ידין ותפנה בעניינו להפועל תל אביב. בחיפה הבהירו שכרו של הקשר לא צפוי להוות בעיה, זאת מתוך הנחה שבהפועל תל אביב יסכימו להשתתף בחלק מעלות שכרו. לפיכך נראה כי במידה שחיפה תפנה אליו, הירוקים יצטרכו לדאוג רק לסיכום בין המועדונים. לוואלה! ספורט נודע כי גם קובי מויאל הוצע שוב, אך בחיפה טרם הגיבו להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully