וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: קשיים במגעים עם גוני יזרעאלי

2.9.2012 / 15:33

בקבוצה של עופר ברקוביץ' רוצים לצרף את הגארד, אך בשלב זה קיימים פערים. מו"מ עם דיימון סימפסון וג'וזף ג'ונס

מכבי אשדוד קיבלה בסוף השבוע הודעה על כך שהגארד היהודי-אמריקאי רובי בוסטיין לא יצטרף לקבוצה העונה מסיבות אישיות. בקבוצה לא המתינו יותר מדי ופתחו במגעים עם גוני יזרעאלי, אותו מעוניינת הפועל ירושלים לשחרר, אך בשלב הזה קיימים פערים בין הקבוצה לבין ירושלים ובין הקבוצה לבין השחקן.

באשדוד מחכים עם החתמת הזר הרביעי בסגל עד לסיום המגעים עם יזרעאלי, וזאת בשל העובדה שבמידה ויזרעאלי לא יגיע לבסוף, תחתים הקבוצה גארד זר, ולא סנטר כפי שהייתה צפויה, ותצרף ישראלי בעמדות הפורוורד או הסנטר.

שני המועמדים הבולטים איתם מנהלים אשדוד מגעים לעמדות הסנטר בשלב הזה הם הסנטר דיימון סימפסון, שנמצא בימים אלה בסגל של יוסטון רוקטס, ושחקן גלבוע/גליל ג'וזף ג'ונס. סימפסון (25, 2.02) הוא בוגר מכללת סנט מארי, ששיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA, ובנוסף בליגה של הפיליפינים, באוסטרליה ובטורקיה. ג'ונס (26, 2.06) הגיע בעונה שעברה לגלבוע/גליל אחרי שנתיים בליגה הצרפתית ורשם 13.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה מונה הסגל של עופר ברקוביץ' את הישראלים דרור חג'ג', דניאל גור אריה, גלעד קרני ומשה מזרחי והזרים ג'יימי סקין, כריס אלן וקני גבריאל.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully