וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדינסון קבאני החליט לעבור למנצ'סטר"

הנשיא הצבעוני של נאפולי, אורליו דה לורנטיס, לא החמיץ הזדמנות לעבוד על התקשורת במסע"ת. צפו בקבאני הנבוך

אדינסון קבאני, שעל פי דיווחים חוזרים ונשנים הוזכר גם הקיץ כמועמד לעבור מנאפולי לאחת מאריות הכדורגל האנגלי, חתם בסוף השבוע רשמית על חוזה עד 2017 בקבוצה מדרום איטליה, אבל למרות שכולם ידעו שכבר יש סיכום בין הצדדים, הנשיא הצבעוני של המועדון, אורליו דה לורנטיס, לא החמיץ הזדמנות לגג קומי.

דה לורנטיס כינס מסיבת עיתונאים זמן קצר לפני סגירת חלון ההעברות בליל שבת, נכנס לאולם ביחד עם קבאני, השניים התיישבו והנשיא פתח בדברים: "לצערנו, לפעמים נישואין צריכים להגיע לסופם. לצערנו אדי רוצה לעזוב לאנגליה, למנצ'סטר הקרה. יש מטוס פרטי שמחכה לו להמראה".

העיתונאים המופתעים לא פצו פה, קבאני פרס חיוך נבוך והרגיע את כולם: "איזה מטוס? אני נשאר בנאפולי. החלוץ האורוגוואי חתם על חוזה חדש עד 2017 לרווחת ליבם של אוהדי הפארטנופי, אבל מסיבת העיתונאים הזו נכנסה לרשימת שנניגנס ארוכה של איש הקולנוע האיטלקי, שהפך לנשיא המועדון מדרום איטליה ב-2004.

בקיץ שעבר כינס דה לורנטיס מסיבת עיתונאים בה עמד להכריז על רכישה חדשה של הקבוצה, והוא נכנס למסיבת העיתונאים מלווה בכדורגלן שחבש מסיכה של אריה. בהמשך הוא הסיר אותה והתברר להיות גוקאן אינלר, שנרכש מאודינזה.

גוקאן אינלר שחקנה החדש של נאפולי מחופש לאריה, לצד הנשיא אורליו דה לורנטיס. Franco Castano, AP
אוהב מסיבות עיתונאים צבעוניות. דה לורנטיס עם אינלר בקיץ שעבר/AP, Franco Castano

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully