וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: טאג' גריי חתם לעונה

2.9.2012 / 10:43

הפורוורד האמריקאי (28, 2.02) שבעברו הצטיין בליגה הצרפתית, מצטרף לקבוצה המעניינת שבונה עדי אזולאי באשקלון

עירוני אשקלון החתימה הבוקר (ראשון) את הפורוורד-סנטר האמריקאי טאג' גריי, שעל השיחות בין הצדדים פורסם בוואלה! ספורט במהלך סוף השבוע. הפורוורד שלא שיחק בעונה שעברה מסיבות אישיות צפוי להגיע לישראל במהלך השבוע ולהצטרף לסגל של עדי אזולאי שאמור להתחיל את האימונים בימים הקרובים.

גריי (28, 2.02) היה נחשב לאחד השמות העולים בכדורסל האירופי עד לאחרונה. הוא סיים את לימודיו באוקלהומה בשנת 2006, ומיד לאחר מכן יצא לליגה הצרפתית וחתם בשולה בה רשם עונה מצוינת עם 16.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים. בעונה לאחר מכן גריי לא המשיך את התנופה במדי פאריז לבלואה אך נשאר בצרפת.

בעונת 2008/9 חתם ברואן בה רשם 19.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים אך בחודש פברואר 2009 נפצע בצורה קשה וגמר את העונה. בעונה לאחר מכן הצטרף בחודש דצמבר לשאלון ורשם 15.8 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2010/11, עונת המשחק האחרונה שלו, רשם עונה חלשה במורסיה עם 6.7 נקודות ו-4.3 ריבאונדים. בעונה שעברה לא שיחק מסיבות אישיות.

מלבד גריי החתים עד כה אזולאי בקבוצתו את הזרים ג'וליאן מילס ומרקוס דאב ואת הישראלים עודד שעשוע, ליאור ליפשיץ, אחיעד בוקרא ודודו שמריז. באשקלון צפויים להחתים בקרוב גארד זר נוסף ובנוסף יצרפו שני ישראלים נוספים כשהמועמדים הם יוני ניר, קורי קאר וגור פורת.

עירוני אשקלון החתימה את מרקוס דאב

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully