וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "צריכים להצטרף אלינו עוד שחקנים"

לאחר הניצחון על הפועל רמת גן, קשר בני יהודה הודה כי הזהובים זקוקים לחיזוק נוסף: "אין ספק שהסגל שלנו קצר"

בני יהודה ניצלה אמש הברקה בודדת של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, בכדי לנצח 0:1 את הפועל רמת גן ולצאת לפגרה בראש שקט. הזהובים שוב לא היטיבו לשחק ובלטה לעין העובדה שלמאמן דרור קשטן חסר חלוץ טבעי בחלק הקדמי. השבוע צפוי קשטן לקבל שני שחקני חיזוק להתקפה, כאשר אור ברוך, שחתם בקבוצה ינחת היום (ראשון) בישראל ויצטרף לאימונים.

מחר ינחת בארץ החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שחקנה של MTK בודפשט ההונגרית, שיגיע למספר ימי מבחנים וינסה להרשים את הצוות המקצועי. כזכור, חלון ההעברות בישראל נסגר ב-20 לספטמבר ועד אז ינסו להחתים בקבוצה חלוץ נוסף. עוז ראלי, שנכח אמש במשחק, שוחרר באופן רשמי מאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, לאחר שקיבל פיצוי כספי וחוזהו הותר. ראלי הוא כעת שחקן חופשי ויכול לנהל משא ומתן עם קבוצות בארץ וגם באירופה, בלי קשר לסגירת חלון ההעברות. בשלב זה נראה כי השחקן רחוק מחזרה לקבוצת נעוריו.

"היה קשה מאוד לשחק מול קבוצה שבה רוב המשחק 10 שחקנים מאחורי קו הכדור", אמר הקפטן כפיר אדרי בסיום המשחק. "הפועל ר"ג הקשו עלינו, זו קבוצה שעומדת טוב על המגרש. בשבוע שעבר שיחקנו יותר טוב ויצאנו בלי הנקודות, אתמול רוב הזמן הכדור היה בשליטה שלנו למרות שלא הגענו להמון מצבים. אנחנו לא מצטערים שלקחנו את שלוש הנקודות, בשלב כזה של העונה, חשוב מאוד לקחת נקודות לא משנה באיזו דרך ואני מאמין שלאט לאט נשתפר".

על החיסרון במחץ בחלק הקדמי הוסיף אדרי: "יש צוות מקצועי, צריכים להצטרף אלינו שחקנים. בטוח שיגיעו עוד שחקנים ואנחנו נלך ונשתפר. אין ספק שהסגל שלנו עדיין קצר. אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה עם שלוש נקודות ומצב רוח ומאמין שנחזור מהפגרה והקבוצה תראה יותר טוב".

בשנים האחרונות נהגה בני יהודה לפתוח באופן צולע את העונה ולהתחבר רק בהמשך. אדרי מקווה שהפעם הדברים ילכו בצורה חלקה כבר מההתחלה: "אני מאוד מקווה שהפעם נשיג נקודות גם בסיבוב הראשון, כבר כמה שנים אנחנו מאבדים הרבה נקודות בתחילת העונה, עכשיו אנחנו עם ארבע משש נקודות, בשני מחזורים. מצפים לנו עוד משחקים קשים ונקווה לא לאבד נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully