וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אלישע לוי עשוי לבקש שדרוג, ברקת תשקול

2.9.2012 / 10:18

במועדון שוקלים לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי בהנחה שנאסר לא יחתום. שחקן: "קשה להתעלם מהמפגש בין אלישע לעטר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, היינו צריכים לנצח את המשחק כי היינו יותר טובים מבית"ר ירושלים לאורך כל 90 הדקות. המצב יכל להיות אחרת אם היינו היום עם ארבע נקודות, אבל נצא לפגרה ונתכונן כדי לנצח במשחק הקרוב את מכבי חיפה". כך אמר מגן הפועל באר שבע, אופיר דדזאדה, בעקבות התיקו אמש (1:1) בטדי מול בית"ר ירושלים. אלישע לוי היה מרוצה מהשיפור שגילתה הקבוצה בחלק ההתקפי, אבל סבור שיש עדיין הרבה מה לשפר.

ללא קשר למשחק הזה, ולמרות ההחלטה של הבעלים אלונה ברקת לנעול את סגל השחקנים, לוי עשוי לבקש להחתים שחקן נוסף בחלק הקדמי. אם יושג סיכום עם סיראז' נאסר לגבי הארכת חוזהו לוי יוותר על מהלך כזה, ובמועדון הבהירו כי כל מהלך כזה ייעשה תוך מחשבה רבה, משום שאין כוונה להיכנס להוצאות מיותרות לאחר שהתקציב נסגר. מכסת הזרים של אלישע לוי סגורה כרגע ואם יצטרף שחקן, הוא יהיה ישראלי. במועדון היו רוצים מאוד את שלומי אזולאי ממכבי חיפה, שמבוקש בבני יהודה. אם השחקן יקבל אור ירוק לעזוב, ייתכן ויפנו אליו.

במועדון היו מרוצים מקלמי סבן עליו נאמר: "במהלכים מסוימים הוא הזכיר את סבן בתקופות הכי טובות שלו", ומהתיאום בין בויאן מרקוביץ' לעודד גביש. שחקנים בקבוצה סבורים שצריך לנהל את המשחק סביב ניקולס פלצ'וק, שרשם יכולת טובה מאוד, בעיקר במחצית הראשונה. לקראת המשחק מול מכבי חיפה אמרו שחקנים בקבוצה: "אי אפשר להתעלם מהפיקנטריה במפגש בין אלישע לוי לראובן עטר. אלישע לא מאמן שיודה בכך, אבל לכולם ברור כמה המשחק חשוב לו. ניצחון רק יבליט את מה שהוא עשה שם כמאמן, ואי אפשר להתעלם מכך". דיא סבע שיחזור לסגל יתמודד על חולצת ההרכב.

באר שבע סיימה ב-1:1 עם בית"ר ירושלים

אלישע לוי בסיום המשחק בטדי: "נראינו טוב"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully