וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: האימונים נפתחים, כרמל בוכמן הצטרף

2.9.2012 / 9:16

הקבוצה של ליאור ליובין תחל את אימוניה מחוץ לאולם בגן נר פורוורד ראשון לציון חתם. הקפטן גורדון יעזוב ללאומית

הפועל גלבוע/גליל תפתח היום (ראשון) את אימוניה בשעה 18:00 באולם בית הספר "ניר העמק", הנמצא בכניסה לעפולה, ותקיים שם השבוע את כל אימוניה עד לסיום השיפוצים באולם הביתי בגן נר. בקבוצה המתינו עם פתיחת האימונים הרשמיים עד להגעתם של כל הזרים החתומים בקבוצה וחזרתם של שחקני נבחרת ישראל ב-3 על 3 יועד בית יוסף ועמית שמחון.

ציפיות רבות קיימות מהסגל של ליאור ליובין וברק פלג, שבעונה שעברה זכו בליגה הבלקנית וסיימו את העונה הסדירה במקום השני אך הודחו ברבע גמר הפלייאוף נגד מכבי אשדוד. בקבוצה ביצעו שינוי מסיבי בסגל כאשר רק שלושה שחקנים שרדו מהעונה שעברה - הקפטן החדש דגן יבזורי, שלא יהיה באימון מאחר והוא נמצא עם נבחרת ישראל והצעירים נמרוד טישמן ועמית ביר-כץ.

מי שהצטרפו לסגל של הקבוצה הצפונית הם יועד בית יוסף ממכבי באר יעקב, עמית שמחון מעירוני אשקלון ושלושה צעירים שהצטרפו במהלך הימים האחרונים - כרמל בוכמן ממכבי ראשון לציון, רון סבג בוגר מחלקת הנוער של המועדון, מקסים קיקוס, שחקן האקדמיה של איגוד הכדורסל. בנוסף צירפה הקבוצה את הזרים מיטשל וואט, טרוויס היימן, ראקים סאנדרס וקני הייז, כשהשלושה האחרונים נוחתים רק בסוף השבוע.

לאחר נסיונות רבים של שכנוע הוחלט כי הקפטן הותיק אבישי גורדון (35, 1.91), ששיחק במועדון במשך 14 עונות, יעזוב מאחר ולא נמצא לו יותר תפקיד מקצועי ראוי. גורדון צפוי לרדת לליגה הלאומית ולחתום בהפועל גליל עליון שעלתה בימים האחרונים לליגה הלאומית ולמעשה לסגור מעגל עם חזרתו לכפר בלום.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully